pondělí 27. února 2023

SPOTŘEBOVÁNO: ZIMNÍ MĚSÍCE 2023

Po pár měsících tu máme článek o spotřebovaných produktech. A je tady všechno - potraviny, domácnost i kosmetika.

POTRAVINY

KRAHULÍK, LIDL


Trhané vepřové je hotovka, která je výborná. Je to šťavnaté masíčko, které stačí uvařit ve vodě a je hotovo. Je chutné, výborně okořeněné. Vlastně ho můžete použít k čemukoliv - brambory, noky, do sendvičů nebo udělat hamburger s trhaným masem.
Cena: 85.-/ 300 gr.

Olej s lanýži jsem koupila v DeLuxe týdnu v Lidlu. Nevím jak mají chutnat lanýže, proto jsem byla zvědavá. Je to zvláštní zemito-houbová chuť. Ale asi nemám hubu na takové drahé pochutiny, už to víckrát nepotřebuji :-)
Cena: 119.-/125ml

BIOLIVE


Olivový olej ve spreji byl super. Vydržel opravdu dlouho, tím, že se stříká, ho spotřebujete velice málo. Ideální do salátů nebo na palačinky, kdy stačí trochu postříkat pánev.
Koupit ho můžete třeba TADY.
Cena: 129.-/200ml

ERIDANOUS, PRINGLES


Miluji chalvu. Její konzistence mě strašně baví :-) Tato je z Lidlu. Zajímalo by mě, jestli se dá koupit i někde jinde? 
Cena: cca 70.-/ 400 gr

Chipsy.....no comment. Tyto mi koupil manžel. Byly takové nijaké, příště opět jedině octové :-)
Cena: 60.-

PISTACIOVÝ LIKÉR, MANDLOVÁ VIŠEŇ


Pistáciový likér jsme si přivezli z Itálie. Přesněji ze San Marina. Z obchůdku kde obsluha mluvila česky, protože Češi byli svého času nejhojnějšími návštěvníky :-) Představte si pistáciový vaječňák, přesně tak to chutnalo.
Cena: kolem stovky.

Hustopečský Lihovárek vyrábí mnoho dobrot z(nejen) mandlí. Tohle byl sladko - kyselkavý likérek, který chutnal i mužům.
Cena: 399.-/ 0,5l

DOMÁCNOST


SVÍČKY

Na e-shopu ECONEA jsem si mohla vybrat pár produktů na vyzkoušení. Byl předvánoční čas tak jsem šla po svíčkách.  


Přírodní svíčka Rozvoněno Zimní nálada byla na pohled krásná a za studena nádherně voněla po hřebíčku, pomeranči a skořici, ale po zapálení skoro nic. Vůně byla slabounká, pouze blízko u svíčky jsem ucítila to co za studena.
Cena: 235.-

I druhá svíčka je ve skle. Vonět měla po perníčkách. Opakovalo se to samé jako s předešlou.
Což je mi velice líto, protože obě jsou to velice kvalitní, ručně vyráběné svíčky. 
Cena: 199.-

Jak vidíte ceny jsou vysoké a já je, bohužel, nemůžu doporučit. 



CORAL, FROSCH


Tekutý prášek na praní Coral jsem měla v Glancboxu. A můžu ho rozhodně doporučit. To, že pral jak měl se očekává, ale ta vůně.....nepotřebovala jsem už aviváž. Výborný.
Cena: 119.- /1100 ml

Odstraňovač skvrn od Frosch byl dobrý. Je to vlastně klasické žlučové mýdlo. 
Cena: 65.-

KOSMETIKA


LE PETIT OLIVIER, ALVIRA


Micelární voda Le Petit Olivier je s mandlovým olejem a je výborná. Krásně rozpustí řasenku, jemně odstraní make-up a neštípe v očích. Jedná se o francouzskou kosmetiku. Kupovala jsem TADY.
Cena: v akci 79.-

Velké odličovací tampony jsou z Actionu. Jsou dobré, ale z Lidlu jsou lepší.
Cena: asi 30.-

MIZON, VICHY


I tato maska na obličej je z Actionu. Je s Aloe vera a byla dobrá. Pleť se mi zdála hydratovaná a vláčná.
Cena: 20.-

Denní krém od Vichy byl výborný. Já tuto značku prostě miluji a používám ji stále a stále a stále. Různé řady, denní i noční krémy....prostě je to moje značka :-)
Cena: 600.-

LAK NA VLASY, REXONA


Netuším odkud je lak na vlasy, ale už ho nikdy nechci. Vlasy slepil do helmy a zůstávaly po něm takové kousíčky ve vlasech. 
Cena: asi byl dost levný

Rexona je mojí stálice. Vydrží krásně vonět dlouho, je prostě super.
Cena: 50.-

PSEUDONYM, GUCCI, BLISTEX


Tělové mléko od této značky jsem vzala kdoví kde. Na první přičichnutí mě vůbec nezaujalo. Spíše naopak. Ale protože jsem šetřílek a když něco otevřu chci to ( většinou) spotřebovat, použila jsem ho. Když jsem pak ležela v lůžku, něco kolem mě krásně vonělo. A ono to bylo tohle mléko. Nádherná, luxusní, parfémová vůně. 
Cena: 569.- wau

Vzorek parfému Gucci Floral Jasmine jsem dostala. Na první přičichnutí to byla velmi silná, květinová vůně. Až moc. Jenže po stříknutí malého množství na tělo se rozvinula jiskřivá vůně plná jasmínu, nějakých citrusů....moc hezká. 
Cena : 1700.- / 30 ml

V péči o rty je Blistex jeden z nejlepších. A vydrží sraaaašně dlouho.
Cena: od 30.-

A je to. Jako vždycky do článku nedávám opravdu všechno co vypotřebuji, ale zajímavé nebo hodně oblíbené produkty. Anebo ty, které se mi neosvědčily.

Mějte krásné dny.



2 komentáře:

  1. Trhané vepřové jsme měli a bylo fajn. Blistexy jsem měla dva (i když myslím, že jiné, než je ten tvůj) a oba byly skvělé. Jinak myslím neznám nic

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Míšo,
    z tvých věcí znám jen odličovací tamponky. Vichy mám taky ráda, teď jsem dodělala jejich oční krém Neovadiol a budu si ho muset dokoupit znovu. Čekám jen na nějakou výhodnou akci, je totiž dost drahý.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.