sobota 25. června 2016

PRIESSNITZ - chladivé i hřejivé mazání

Když se řekne Priessnitz, okamžitě se mi vybaví onen známý zábal. Všichni, kdo máme děti, ho známe. Ale....Priessnitz je teď známou značkou, která má velkou škálu výrobků. Ty se zabývají péčí o klouby, žíly a cévy. Stejně jako péčí o svaly.

Měla jsem možnost vyzkoušet dva z těchto výrobků. Za což děkuji eshopu www.lekarna.cz

První je Priessnitz - Chladivé mazání DE LUXEKLIK)


www.lekarna.cz


Ve složení je kafr, mentol a levandulový olej. Jen to složení samotné ve mně evokuje chlad :-)
Balení je 200 ml, což je velmi dostatečné množství.

Jak popisují produkt oficiální stránky?

Priessnitz® Chladivé mazání De Luxe je masážní gel, který se vyznačuje významným unikátním obsahem látek, jenž svému uživateli přináší luxus v podobě nejvyšší kvality péče o svaly. Aplikace pomoci masáže poskytuje příjemně chladivý účinek.




Můj názor:


Zkoušela jsem ho dlouho a důkladně. Začala jsem hrát badminton, takže moje líné svaly dostávají zabrat. A tohle mazání je balzám, který je krásně zklidní, zmírní bolest a teď, když je horko, je neuvěřitelně příjemné jak chladí. 

Ani manžel nemohl uniknout mé Priessnitzové terapii. Jak bych mu mohla nedopřát chladivého polibku ?:-) 
Tentokrát na jeho sužovaná kolena. Po mírně skeptickém úvodě, byl mile překvapen účinkem. Dokonce si musel jít obléknout dlouhé kalhoty. On, který věčně chodí jen v krátkých. 

Další zkušenost mám od seniorů. Jsem zdravotní sestra a kafrové mazání se ležícím pacientům aplikuje od nepaměti. Priessnitz chladivé mazání je jako stvořené na natírání zad ležícím starouškům, kteří to s povděkem kvitují. Tím, že jim promasírujete záda,  prokrvíte místa, která jsou náchylná na proleženiny. 

Každopádně doporučuji po aplikaci seniora pořádně přikrýt nebo zabalit do deky.

Takže rozhodně palec nahoru.





Druhým produktem je Priessnitz - Hřejivé mazání DE LUXEKLIK)


www.lekarna.cz


I tady ve složení najdete kafr a navíc Boswellii, což je strom rostoucí v Indii, Africe a na středním Východě. A taky kapsaicin, což je látka, která způsobuje prohřívání organismu.

Oficiální popis je takový:

Priessnitz® Hřejivé mazání De Luxe byl vyvinut dle nejnovějších poznatků moderní farmacie. Jde o masážní gel s unikátním složením. Obsahuje směs éterických a aromatických složek, především kafr a kapsaicin. Při masáži poskytuje příjemný hřejivý efekt (nepálí).




Můj názor:


Byla jsem skeptická. Jak může mast hřát? A taky, když jsem si namazala moje bolavé koleno, začalo to chladit.
No jasně....říkala jsem si...kdepak je to teplo?
Ale po chvilce jsem to ucítila. Krásně hřejivý pocit, který byl příjemný a intenzivní. Fakt.

A opět zkušenost zdravotní sestry v praxi. 

Pro seniory je tohle mazání výborné na nohy. Co si budeme povídat. Nohy seniorů jsou neprokrvené, samá křečová žíla....A teď na ně aplikujte tuhle hřejivou parádu :-) Nejen, že nohy prohřeje, ale i promaže a prokrví. A aby se hřejivý účinek umocnil, lze udělat zábal. 
Tuhle hřejivou variantu si senioři oblíbili moc. 

A co nemůžu opomenout? 

Nejen nohy našich stařečků jsou v nepohodě. Co teprve nohy nás, zdravotních sester? 
Uběhané, oteklé a křečovými žílami sužované nožičky si prostě zaslouží každý večer masáž Priessnitzovým mazáním! A je jedno jestli chladivým nebo hřejivým :-)

Takže opět palec nahoru.


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


A na závěr - víte o tom, že na eshopu www.lekarna.cz koupíte i kosmetiku? Ať už je to značka Primavery, Bi - Oil, Avon, Oriflame.....nebo moje oblíbená Weleda.

Mám odsud tento relaxační levandulový sprchový gel ( KLIK)

www.lekarna.cz

Levandule zklidňuje, to je známá věc. A voní....naprosto autenticky. Má konzistenci mléka a krásně pokožku zvláční.


Moc děkuji eshopu www.lekarna.cz za možnost vyzkoušet tyto produkty. 

Co na ně říkáte? Budu ráda, když se podělíte o zkušenosti.




4 komentáře:

  1. Nejvíc mě zaujal relaxační krém, levanduli totiž miluji :)

    OdpovědětVymazat
  2. Super tipy! Určitě produkty prozkoumám důkladněji na e-shopu.
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  3. Taky tato hřejivá mazíná používám, v kombinaci s nahřátým polštářkem z http://mamavis.cz/polstarky-s-naplni/ je to pak asručený postup, jak se zbavit v podstatě každého neduhu v těle.

    OdpovědětVymazat
  4. Já si koleno také mažu hřejivou mastičkou. Když se mění počasí tak trpím a kolikrát nemůžu ani chodit, jak mě to bolí. Přemýšlela jsem už i nad operací, ale té se bojím. Poslední šanci dávám kolagenu . Doufám, že se mi po něm koleno aspoň trochu zlepší a na tu operaci nebudu muset jít :-) .

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.