sobota 7. prosince 2019

BRANDNOOZ BOX: Listopad 2019

Po dvou měsících je tady Brandnooz box. Není nijak tématicky zaměřený, což mi nevadí. Opravdu bych nechtěla mít box plný mouky, cukrů nebo rostlinných tuků.



SEMTEX


Tento produkt je bonusem, který je v boxu jako omluva za chybějící produkt.
Já ho rozhodně pít nebudu, ale syn se ho rád ujme.

KNORR


Krémová rajská polévka s bazalkou, 100 % přírodní.
V nouzi najdeš....polévku. Tak asi tak.
Až se mi nebude chtít vařit polévka, sáhnu to téhle.


MILA


Stará známá dobrá přítelkyně.
Manžel ji zbožňuje :-)


SMINT


Tak tohle je síla, přátelé. Malinký bonbonek, který udělá v puse pořádný vítr.
Super.


DREAM&JOYA



Z těchto rostlinných mlék mám ráda kaše, takže super.


CHOCODATE


Tento sáček už padl za vlast. V sobotu jsem tady měla dámskou jízdu a všem moc chutnalo.
Ač bílou čokoládu nemám v oblibě, na tomto je velmi tenká vrstva, takže bonbonek není přeslazený.
Pravda, kdybych měla možnost volby, vzala bych s 85% čokoládou.


ADRIANA


Tyto těstoviny jsou dobré. Rozhodně je pravda, že na nich omáčka lépe drží.


RACIO


Toto bych si rozhodně dobrovolně nekoupila, takže jsem zvědavá jestli tam ta čočka bude rozpoznatelná.


LIPTON



Zelený čaj se učím pít.
Rozhodně vždy s medem a vyluhovat jen chvilku.


VZORKY


Kečup už byl v boxu několikrát, ale je dobrý.

Balsamiko Ponti je výborné, takže je mi trochu líto, že v boxu nebylo plné balení. Ale i tak...díky za 5 kousků.

ČASOPIS


Časopis z jara....alespoň, že se zajímavým obsahem.

CHYBĚJÍCÍ PRODUKT


Sice chyběl, ale bylo to včas oznámeno a doplněno bonusy.

CELKOVÁ ČÁSTKA: 368.- bez časopisu

Co na něj říkáte?

Přeji krásné adventní dny.




6 komentářů:

  1. Já už mám hodnocení na blogu, takže víš :-). Pobavilo mne, že u vás Milu miluje taky manžel a energeťáky taky končí u syna.
    Zelený čaj je třeba zalévat ne úplně vařící vodou (tak mezi 80° a 90°), má pak jemnější chuť (ne všechny značky to mívají uvedené v popisu přípravy - navíc ty myslím nikdo nečte ;-))

    OdpovědětVymazat
  2. Box je docela fajn. I když dost věcí by nebylo přímo pro mě. Jinak já mám Milvu taky ráda. A ten zelený bio čaj mám doma a je dobrý. Jiné čaje, než zelené, nepiju.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  3. Já bych zase ocenila více ty věci na pečení než tohle složení. Na to, že ho udělali jen jednou za 2 měsíce jsem od toho očekávala mnohem víc a jsem poslední dobou dost zklamaná. Víc mi teď přijde lepší Můj super box než tenhle

    OdpovědětVymazat
  4. V boxu byli celkem fajn produkty. Milu miluji!
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.