čtvrtek 1. října 2015

10 NEJ: září 2015

1. KNIHA: DOKTORKA Z DOMU TRUBAČŮ


Tuto knihu jsem četla několikrát a vždycky mě něčím překvapila, proto ji dávám jako knihu na září, protože je ideální na sychravé podzimní večery. Více o ní- klikněte sem



2. FILM: SŇATKY Z ROZUMU/ZLÁ KREV




Tentokrát to bude seriál. Je to můj asi úplně nejvíc oblíbený seriál vůbec.....Jsou to SŇATKY Z ROZUMU a následně ZLÁ KREV. Podle mě jsou to naprosto nadčasové seriály, na které se můžu dívat každý rok a neomrzí mě. Výborné obsazení a výkony herců, příběh samotný- prolínání historických faktů s rodinnými ságami. Řekněte mi, nejsem sama takový nadšenec, že? :-)

3. KOSMETIKA: AVON PLANET SPA PERFECTLY PURIFYING


Jo, je to Avon maska s minerály z Mrtvého moře. Nemám o ni psáno ještě nikde na blogu, protože ji mám dost dlouho, ale pořád nespotřebovanou. Takže víc informací o ní někdy jindy. Jediné co můžu říct, že je naprosto super :-) Znáte ji?

4. ZÁŽITEK: SRAZ SPOLUŽÁKU

Sraz spolužáků ze základky.....jsem strašně ráda, že se našly dobré duše, které se sjednání srazu chopily a dotáhly to do konce. Je super vidět se s holkama a klukama :-) po dvaceti osmi letech.  Nic víc není třeba psát, ani fotku dávat nebudu, protože.....Co na podobné akce říkáte vy?

5. VĚC DO DOMÁCNOSTI


V tento podzimní čas určitě všichni svítíme a vytváříme atmosféru svícemi, aroma lampami atd. Proto se není co divit, že mojí věcí v domácnosti pro září jsou aroma svíčky. Konkrétně Cranberry pear od Yankee candle, kterou teď denně pálím, pálím a pálím.Voní sladce a krásně :-)


6. JÍDLO

A dnes to bude pití :-) Co jiného, já, moravanda, dát jako pochutinu na září? Nic jiného než burčák.

Dobrý, sladký burčák je prostě TOP podzimu. Mělo by se ho vypít tolik, kolik máme krve. To znamená 5 litrů. Ale ne jak říká jeden můj známý, 5 litrů denně! :-)

7. OBLEČENÍ

www.zoot.cz




Tyto nádherné šaty jsem si objednala (!) tady. Proč ten vykřičník? Nemám konfekční postavu. Jsem typický ženská z Moravy- krev a mlíko. Takže si chci vždycky všechno vyzkoušet, aby mi sedělo všechno tak jak má. No, a do těchto šatů jsem se tak zamilovala, že jsem to riskla. Upřímně, není to zas až takový risk, protože na zootu (klik) je možnost vrátit zboží do 90 dnů zdarma.
Je to značka Closet, vyrobeno v Anglii. Koupila jsem je v akci za 799.-, kdy původní cena byla 1700.-  Jsou neskutečně příjemné na těle, jsou elegantní.....prostě jsem moc ráda, že je mám. A už jsou vyprodané :-) Snad se nezlobíte, že mám fotky ze stránek zootu, ale já prostě nejsem schopná je nějak slušně vyfotit.

8. BLOG


Blog, který vám dnes představím je první, který jsem vůbec začala sledovat. Vsadím se, že ho všichni znáte. Je to blog U nás na kopečku. Monča je učitelka - nejspíš skvělá, manželka - nejspíš dokonalá a maminka dvou holčiček - nejspíš nejlepší. A to, prosím, nemyslím ani trochu ironicky. A navíc její fotky.....prostě se podívejte a pak mi napište, zda souhlasíte :-) 

9. FOTKA


No nemá se to zvíře dobře? 
10. CITÁT

Štěstí nepochází z toho, co máš, ale z toho, s kým jsi.

3 komentáře:

  1. aj ja som tento rok pila najlepší burčiak! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Díky za připomenutí knihy - už jsem si ji dala na oko, ty starší seriály už příliš nesleduji, kosmetiku od Avonu nepoužívám, na srazy chodím velmi ráda, -je to zábava, svíčky pálím ráda - celý podzim a zimu, burčák ale fakt dobrý bych si s chutí dala také - není zdroj, šaty se mi moc líbí, blog Monči má také ráda, zvířata v péči lidí se mají hooodně dobře :o), citát si zapisuji.
    Tak jsem prošla tvé desatero a díky za něj Míšo.
    Měj se prima.
    Ála

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.