pátek 9. října 2015

Brandnooz: září 2015

Můj zářijový box měl strastiplnou cestu. Nakonec si ji ke mně našel a já můžu udělat svůj pravidelný článek :-)





LIPTON: Flirty Lady 



Čaje Lipton s letošním podzimem přichází s novou řadou černých a zelených čajů v pyramidových sáčcích. Flirty Lady vás ohromí svou delikátní chutí se sladkým květovým nádechem.
Cena: 49,90.- ....říjen 2015
Můj názor: Čajů není nikdy dost, obzvláště teď na podzim. A tento není špatný, ale ani top. Prostě průměr.

RACIO: Free style



Nová příchuť kopr a smetana. Balíček s deseti tenkými rýžovými kolečky obalenými v příjemně nakyslé a voňavé směsi je ideální svačinkou pro malé i velké.
Cena: 11,90.- ....březen 2015
Můj názor: Kopr mi ani trochu nevadí, dceři taky ne. Poměr snědených koleček 1 : 9. Ano, chutnaly nám moc,,,,dcera je mladší a rychlejší. Hádejte čí je ta devítka?

MENTOS: Popins



Novinka- žvýkací bonbony jsou k dostání ve dvou příchutích: Mentos Popins fruit s ovocnou příchutí a Mentos popins Sour s jemně nakyslou příchutí.
Cena: 22.-....červenec 2015
Můj názor: Já měla v balíčku ovocné- žlutý obal- 5 barev, 5 chutí. Byl jednou jeden večer, kdy jsem jen tak seděla a měla na něco chuť. Vlezla jsem do své tajné komnaty ( polička ve skříňce) a našla tyto barevné fazolky. A než bys řekl švec, zmizely....v pupíku :-) Mňam.

KORUNNÍ: Extra




Novinka - jemně perlivý nápoj je vyrobený z přírodních minerální vody, s obsahem 10% podílu ovoce. K dostání ve třech příchutích: citrón, broskev a černý rybíz
Cena: 32,90.- / 1l....září 2015
Můj názor: Broskev: jemná chuť broskví mi naprosto vyhovovala. Černý rybíz: bohatá chuť rybízu mi naprosto vyhovovala.....z toho lze usoudit, že ANO chuť, NE cena- to zase pardon.

SANTA MARIA: Fajita, Taco



Kořenící přípravky vysoké kvality od švédské společnosti Santa Maria. Fajita je primárně určena na ochucení masa do mexických Fajitas. Koření Taco vyzkoušejte s mletým masem. Nebojte se experimentovat: grilování, ochucení pečených brambor, grilovaná zelenina......
Cena: 34.90.-
Můj názor: zatím jsem nezkoušela

BEAR BEER: Světlý ležák



Prvotřídní kvalita s jemným aroma chmele. Pivo s dobře vyváženým poměrem vůně a hořkosti díky čisté fermentaci. Obsah alkoholu 5%-
Cena: 26.- / 0,5 l
Můj názor: Pivo nepiji, nechutná mi.....jsem si dlouho myslela, a pak jsem byla v Plzni na Spilce a ochutnala tam jejich 18° tmavé - výborné. Takže jsem zjistila, že čím vyšší stupeň, tím mi pivo víc chutná....jednou za půl roku. Trochu jsem se rozpovídala....takže tohle pivo ANO. Kachna, zelí, knédl a toto pivo a manžel vám snese modré z nebe.

ALPRO: Sójový nápoj pro děti



100% rostliný nápoj pro děti od 3 let je přirozeně bezlaktózový s vysokým podílem rostlinné bílkoviny. Má nízký obsah cukru, obohacen o vápník, vitamíny a železo. Nejlépe chutná vychlazený, ale můžete ho použít při přípravě teplých a studených pokrmů. K dostání ve vybraných prodejnách Tesco.
Cena: 79.90.- / 1 l
Můj názor: Moje osmnáctileté dítě bylo nadšené....já ne. Na mě dost sladké a sojové :-) Možná uvařit s ovesnými vločkami, posypat skořicí, nastrouhat jablíčko- to by se dalo. Ale za 80 kaček?

SPAK: Tatarské omáčka



Klasika z české kuchyně v praktickém rodinném balení. Lahodná vyvážená chuť s křupavými kousky zeleniny. Vyrobena v České republice.
Cena: 44,90.- / 500 g
Můj názor: Tatarka je nezdravá! Ale v malém množství akceptovatelná :-) Dovedete si představit smažák bez tatarky?  Tato je opravdu dobrá. já si sice raději dělám svoji, ale pro lenivé dny, kdy se mi nechce....proč ne?



Celková cena:  335,30 Kč

Tak co....líbí? Nelíbí? Mně se líbí a už se těším na další.

A nezapomeňte, že pořád ještě můžete vyzkoušet box za 99.-

A taky běží giveaway KLIK do 19. 10.

4 komentáře:

  1. Ano boxík super, u nás už je skoro vše snězené:) Jinak ten kód na 99 Kč mi píše, že už není platný:/

    OdpovědětVymazat
  2. Mě by tam hodně potěšila tatarka a ráda bych taky vyzkoušela sójové mléko, ale kupovat se mi za takovou cenu nechce. :-) Pěkný boxik.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.