sobota 10. října 2015

BRNO budiž pochváleno

Byla jsem týden v Brně. Prognóza - celý týden do cca 17:30 přednášky, takže žádné kochání se městem a běhání po nákupech, ach jo.
A pak se na nás usmálo štěstí a v úterý nám odpadly odpolední přednášky. Dověděly jsme se to v pondělí, tak jsme si se spolubydlící naplánovaly úterní Brnoshoping :-)

Bohužel moje spolubydlíci musela hned v úterý dopoledne odjet......

A mně se samotné nikam nechtělo, asi bych si to neužila...říkala jsem si.

A pak jsem se hecla a vydala se do ulic...pěšky....od výstaviště přes Mendlák....Pekařskou až na Svoboďák...a pak dolů k vlakáči až do Vaňkovky.
To vám byla taková krása.....šla jsem sama, naprosto neomezovaná nikým a ničím, rodina daleko, takže na mě nikdo nikde nečekal, tempo jsem si určovala sama a vnímala krásu kolem sebe.
Hlavu jsem měla pořád vyvrácenou, jak jsem se kochala nádhernými brněnskými domy.




Rok jsem v tomto městě žila a nevšimla si, jak je krásné. Jasně, bylo mi tehdy 17 let a zajímalo mě něco úplně jiného. K určitým věcem musí člověk dospět....k milování vína, k vnímání krásy okolí.... A já už dospěla a vnímám.....






A tak jsem ze dne, který měl být šedý a osamocený, měla den krásný a věnovaný sama sobě. 

To víte, že jsem to ukončila nákupem ve Vaňkovce, kde jsem prostě musela vyfotit tohle....


....já vím, Vánoce jsou daleko, ale toto je první a jediný obchod, který měl ve výloze vánoční krásu....uznejte, není to nádhera? 

A ukončila tento den Pumpinks latte kafe poprvé ve Starbucks.


Byla jsem tak nadšená  z toho, že tento nápoj, který je opěvovaný široko daleko, piji, že jsem ho vyfotila, až jsem měla půlku vypitou :-) 
Mimochodem, obyčejné latté mi chutná víc.

A v pátek se Brno loučilo v mlze.....











8 komentářů:

  1. Brno má svý kouzlo.Mám to štěstí(?),že bydlím celý život (od dětství až po důchod) asi 20 km od něj. Prožila jsem zde středoškolská i pracovní léta. Pokud jedu nakupovat,tak si to neužiju,ale nejkrásnější jsou opravdu pochody Brnem,sama se sebou,bez nikoho,to miluju. Jsem ráda,že jste si to tak neplánovaně užila.Vánoční výloha ve Vaňkovce nemá chybu,už se těším,jak si to koncem října taky projdu a pokochám se,to je pro mě taky to největší pohlazení po duši. Krásný víkend Alena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Říkala jsem si, jestli si brňáci uvědomují tu krásu kolem sebe? Kdo ví....

      Vymazat
  2. Vidíš, měla jsi dát vědět, šla bych s Tebou:) A ano! Uvědomujeme si to a dokonce to milujeme:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Škoda :-( Je dobře, že si krásy kolem sebe všímáte :-)

      Vymazat
  3. Tiež sa chystám do Brna, kamaráti tam chodia na školu, takže tam strávim možno aj viac ako tri dni. Už som tam bola viackrát a vždy je to tam super! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ami: Možná mě Brno bude v budocnu čekat, ale kdoví, třeba se nakonec vydám na školu do Znojma a nebo neopustím svoje město :)
    Vážně mě mrzí, že u nás Starbucks nemají :(
    Hezké fotečky!

    OdpovědětVymazat
  5. Mně připadá Brno takové ponuré, v porovnání třeba s Prahou. Moravu mám moc ráda, ale Brno mě nikdy nezaujalo, nevím proč. Ale fotky máš krásné. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tam rok bydlela a vůbec ho nepoznala. Až teď, kdy jezdím 3x do roka na týden do školy, poznávám, jak hezké je to město. Ale chce to chodit pěšky a hlavně středem města:-)

      Vymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.