neděle 10. prosince 2017

Tajemství okýnek: 1. - 6. 12.

Letos jsem si pořídila svůj první adventní kalendář kosmetický. Vlastně jsem si uvědomila, že jsem nikdy nedostala vůbec žádný adventní kalendář. 
Smutné?
Víte, jsem ročník 73 a v době mého dětství a mládí se na advent nehrálo :-)

Je tedy možné se divit, že jsem si, co by dospělá žena, udělala radost pořádným adventním kalendářem? :-)


Každý den točím minividejka, která dávám na svůj Instagram ( Siraelxy), ale vím, že mnoho z vás IG nemá a třeba byste byly zvědavé co v kalendáři bylo.
Třeba si ho příští rok pořídíte taky :-)

Uveřejním 4 články, pokaždé s šesti produkty.
Jdeme na to.

1. 12.




Hned první okýnko ukrývalo lipstick od Isadory. Hezká nude barva, která sluší všem, bude do práce jako dělaná.

2. 12.



Beauty blender. Na první dotek hodně tvrdý. Už jsem ho vyzkoušela a nic moc. Je fakt moc hutný a mně se s ním špatně pracuje. Ale dám mu ještě šanci.

3.12.


Maska na ruce mě potěšila moc. V době vánočního úklidu si ruce potřebuji hýčkat. Už jsem je použila a můžu říct, že mi krásně vyživily pokožku a úžasně hydratovaly.

4.12.


Tento fluid od značky Hej jsem si musela vyhledat na internetu. Nejsem beauty odbornice a slovo fluid mi nic neřeklo. Dočetla jsem se, že je to vlastně podkladový krém pod makeup, ale lze ho aplikovat i pod běžný krém. Trochu zbytečnost, ne? Krém pod krém?

5.12.


Topcoat na nehty je něco, co si nanesete na barevný lak a ono to zaručí matný vzhled a delší výdrž. No, já to nevyužiji, ale dcera ano. 

6. 12 .


A máme tady další masku, tentokrát na obličej. Tu mi zabavila dcera a zrovna ji vyzkoušela. Vidíte toho Santu? Tak přesně takový design měla i maska. Jemně voněla skořicí a byla fajn.

Takových bylo prvních šest dnů v mém Douglas kalendáři. 
Jak se vám líbí produkty? 

Víte, já si běžně tyto drahé značky nekupuji, takže jsem jimi nepolíbená a asi všechno pro mě budou novinky. Ani všechno nevyužiji, ale mám dceru, která mi s tím ráda pomůže :-)

A to těšení se každý den na minidáreček....to stojí za to.

Sledujte mě na mém IG a uvidíte otvírání online.

6 komentářů:

  1. A víš, že mne zrovna letos napadlo, když jsem viděla kosmetický adventní kalendář na jiném blogu, že to by mne bavilo? A že jsem také nikdy žádný nedostala. No, ony by mne ty malé čokolády nijak nelákaly. Avšak kosmetika - to je jiná. Na příští rok si počíhám, a abych na sebe nezapomněla, napíšu si to do nového kalendáře na rok 2018!!
    ROZHODNUTO :o)).
    Míšo měj se hezky.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alčo, firma Lindt vydává taky adventní kalendář a ty jejich čokoládičky jsou luxus :-)

      Vymazat
  2. Já taky v dětství žádný adventní kalendář nedostala, tak si to v dospělosti nahrazuju a to pořádným kosmetickým. Letos otevírám okýnka Yves Rocher. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. Tento kalendář musí být super! Krásné produkty v něm jsou. Já miluji adventní kalendáře! Jeden jsem vyhrála ( kosmetický ) a jeden mám od manžela ( Makeup Revolution )

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám adventní kalendáře 3 - všechny čajové :-D. Od Sonnentoru a z DM drogerie je to ani ne stovková záležitost - takže tip pro toho, kdo by chtěl advenťák levnější než ten kosmetický, ale nestojí o sladké. A ten od Teeschwenderu je už luxusnější záležitost za pětistovku (ale jsou v něm sypané čaje v množství, které vystačí na menší konvičku).

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.