neděle 11. listopadu 2018

BRANDNOOZ BOX: Říjen 2018

Máme tady říjnový zelený box. Teď mě napadlo, že by bylo hezké, kdyby boxy měly barvu podle ročního období. Jarní zelenou, letní červenou, podzimní hnědou a zimní modrou:-) To by byla krása.

PENAM



Tomuto chlebu jsem moc šancí nedávala. Je s ovocem a já si nedovedla představit jak ho jím s něčím...ovšem mýlila jsem se. Je totiž výborný. Třeba se sýrem, s žervé nebo jen dobrou šunkou.


BIG SHOCK


Už je trochu přebigshockováno. V každém druhém boxu ho mám :-( Opět poputují k dceři a synovi. I když....jim chutná, takže ho nejspíše můžu doporučit těm co chodí na diskotéky, paří po nocích nebo v noci pracují :-)

ROYAL CROWN


Moc povedený design plechovky. Oceňuji, že je slazená třtinovým cukrem. Dokonce existuje i varianta se stévií. Já v chuti nepozoruji žádný rozdíl od tradiční Coly. 


BONAVITA


Tato tyčinka je bez lepku, bez cukru, bez tepelné úpravy a chutná jako špinavé ponožky. Fuj, to byl hnus. Pardon, že píšu tak nevybíravě, ale jednoduše to nebylo dobré a ta pachuť byla strašná. Nevím jestli tak mají tyhle výrobky chutnat, nicméně jsem dělala vlastní raw tyčinky z datlí ( TADY) a ty rozhodně chutnaly jinak.


PODRAVKA


Velká radost. Ajvar miluji k čemukoliv. Je to chuť plná a bohatá....ochutnejte. Doporučuji.


SCHWARTAU


Jedna z nejlepších marmelád v běžných obchodech. Je bez barviv, konzervantů, ochucovadel, laktózy....a dokonce i bez zrníček.


BONDUELLE


Pro líné hospodyňky tady máme něco echt :-) Které z nás se občas nechce nebo naopak chce honem rychle něco k večeři, rychlému obědu nebo co já víc k čemu? 
Voilá, zde prosím, strouhaná mrkev a celer :-)

A recept jako bonus.


Součástí boxu byly dva časopisy, které mě naprosto neoslovily, naopak nasr......
Jsou totiž pro děti.
Obecně mi nijak zásadně časopisy v boxu nevadí pokud jsou k věci, tudíž o vaření nebo life stylu. Ale dětské (Čtyřlístek a Šikulka) tam jednoduše nechci a už vůbec ne, když se jejich cena započítává do celkové ceny!

Což je: 315.- 
+ 69.- Čtyřlístek a 25.- šikulka

Tak co myslíte, vyplatí se Brandnooz box? 



4 komentáře:

  1. Tenhle box se mi líbil. Jen jsem měla smůlu, že chlebík mi po otevření, kdy jsem si tři plátky namazala k snídani, během dne zplesnivěl (ale fest), takže zbytek putoval do koše.
    Časopisy do celkové ceny boxu nepočítám - podle mne tak vydavatel využívá neprodané výtisky k jakési reklamě. Buď putují do sběru nebo jen někomu věnuji.

    OdpovědětVymazat
  2. Mě by tento box moc nezaujal. Chleba vypadá zajímavě, ale nejvíce bych měla radost z té krájené zeleniny.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  3. Nechápu započítávání cen časopisů do celkové ceny. Má přece jít o potravinové boxy.

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.