středa 19. února 2020

LOOKFANTASTIC: Beauty box Únor 2020

Ač jsem avízovala, že asi odebírání tohoto beauty boxu na pár měsíců zruším, neudělala jsem to. Zatím :-)

A tak jsem se těšila z růžové krabičky obsahující 6 produktů.

www.lookfantastic.com

ESPA


Tento detoxikační tělový olej voní na první nadechnutí po citronu, ale po chvilce cítím bylinky.
Hodnota:  170 kaček/ 15 ml

NAOBAY


Pleťové tonikum obsahující rýžové proteiny, ibišek a měsíček.
Krásně voní.
Od této značky mám už z minulého boxu tělové mléko, které je naprosto dokonalé.
Hodnota: 400.- / 125 ml

WONDER


Houbička na nanášení makeupu.
Super, vyzkouším něco jiného než tu od Oriflame, i když ta je úžasná.
Cena: 170.-

ILLAMASQUA


Mini rtěnka v odstinu Bang.
Barva je naprosto krásná, nositelná, na rtech velmi příjemné konzistence.
Tohle se fakt povedlo.
Cena: 390.-


FILORGA


Rozjasňující maska.
Nádherně voní.
To je vše co k ní zatím můžu říct.
Hodnota: 400.-/15 ml

PROJECT


Maska na rty, která je hydratační a zvláčňující. Ideální pro suché a popraskané rty.
Obsahuji kolegen
Cena: 140.-

A to je všechno.
Jak vidíte hodnota celého boxu je 1150 KČ.
Já za něj zaplatila 15 Liber, což je cca 450 KČ.

Pokud se vám box líbí a chtěli byste ho vyzkoušet, TADY je odkaz.

#lfbeautybox
#lookfantastic

9 komentářů:

  1. Ta rtěnka má krásný odstín. Box by se mi určitě líbil.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. Já na tu kosmetiku moc nejsem, takže bych tyhle beauty boxy úplně nevyužila. Pro mne je lepší mix s nějakou drogérií (jako bývají Glanzboxy nebo box z DM)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stani, čím jsem starší tím více tíhnu ke kvalitní pečující kosmetice. A navíc mám dceru, neteř, skorosnachu......😁

      Vymazat
  3. Ahojky, musím přiznat, že tohle je ten nejpovedenější box, co jsem u Tebe za poslední měsíce viděla. Já bych byla mega nadšená z obsahu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru, je naprosto super. Celý využitelný a to kazdomesicní těšení....

      Vymazat
  4. čučím na stránky a přemýšlím, zda potřebuju roční předplatné :D :D

    OdpovědětVymazat
  5. Tyhle boxy jsou jedny z nejlepších. :) Krásný odstín rtěnky.
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.