středa 16. listopadu 2022

GLANCBOX: PODZIM 2022

Glanc box bývá plný kosmetiky, a když říkám plný tak myslím plný.

Za 499.- dostanete tohle...... 

ZIAJA


Tuhle značku mám moc ráda. Mám od ní doma snad všechno....sprchovací gely, šampon, scrub, krém na ruce, samoopalovák.....A vidíte tu cenu? Rozhodně doporučuji mrknout na jejich stránku....Vánoce se blíží :-)
VASELINE

Naopak tuhle kosmetiku neznám vůbec. Podle informací je velmi dobrá, vhodná pro sušinky. Což já docela jsem.
Koupit můžete třeba v DM.

SEBAMED PRO!



A tuhle zase znám :-) I když primárně jsem ji objevila jako značku pro děti.
Je skvělá. Patří mezi lékarnické značky, ale už se dá koupit i v drogériích.

Jsem moc zvědavá jak mi bude vyhovovat....tedy pokud ji nevěnuji své mamince - to je nápad! A mám jeden z dárků vyřešen.

PALMOLIVE


Nádherně voní....

LENOR


Tyto perličky znám a můžu zaručit, že jsou výborné. Prádlo po nich nádherně voní.

JUVENA


Škoda, že tohoto krému byl jen vzorek :-) Je totiž výborný. Za tu cenu, aby ne.....Velmi jemně, ale překrásně voní. Výborně vyživí pokožku, hydratuje ji a projasní. Ten vzoreček byl dostatečně velký ( stačil mi na 7 použití), abych ho dostatečně vyzkoušela. No, asi si ho nikdy nepořídím, ale bylo skvělé, že jsem ho mohla vyzkoušet.

ELMEX


Klasika, která neurazí. Tohle značku mám ráda.

DERMACOL



Na tomto místě na vás apeluji - starejte se o své nohy. Celý život nás nosí, slouží nás. A někdy je strašné, když vidím jak zanedbané, popraskané a suché nohy lidi mají. Cena prostředků na nohy je v pohodě, tak minimálně natřít si je 1x denně přece není tak moc.

ARIEL


Věc, kterou je doma třeba mít pořád :-)

To je vše....už jste to spočítali?

Za cenu 499 Kč dostanete produkty v hodnotě cca 2000 Kč.
A to se rozhodně vyplatí.
Mrkněte SEM.

6 komentářů:

  1. Glanz boxy bývají fajn vždycky, ale tenhle se podle mne vydařil obzvlášť

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď má být v DM drogerii jejich DM box, doufám, že se mi ho podaří ukořistit :-)

      Vymazat
  2. Skvělý box to byl. Dala jsem jen krémy na pleť kolegyni, jinak vše využiji :-)

    OdpovědětVymazat
  3. No tak to teda koukám, velice povedený box. :)

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.