neděle 20. listopadu 2022

TIPY NA VÁNOČNÍ DÁRKY

Mám tento typ článků ráda. A každý rok jsem si říkala, že ho udělám taky, ale nikdy to nevyšlo. Až letos 👍

Jsou to osvědčené dárky, které potěšily. Všechny jsem někdy někomu dala a nic není spolupráce.

1. KNIHY

Lze ode mě čekat něco jiného?

Pod mým vánočním stromkem nesmí chybět nikdy.

Pro milovníky napětí, romantiky, psychologických románů 



2. LÍSTKY DO DIVADLA, KINA

Já miluji divadlo ve svém městě. Lístky k nim jsou vyprodané velmi rychle. Ale i lístky např. do Pražských divadel....ty rozhodně potěší taky.


3. ČAJE, KÁVA, VÍNO, POTRAVINY

Zdá se to divné dát čaj jako vánoční dárek? Ale kdeže. Třeba tento set od Grešíka je naprosto úžasný. 
Mám ho doma a každý den si ráno dám jiný.


A co teprve dobré kafe z pražírny nebo předplatné na kávu.... Tady vám dát typ na tuhle pražírnu (KLIK). Jejich káva je výborná, za rozumnou cenu.


Víno....dobrého vína není nikdy dost.


4. POUKAZY - masáž, manikúra, pedikúra, holičství, degustační menu...


Řekněte, která z dam mi pohrdla masáží? Je snad větší slast? Nebo pedikúra - jako zdravotní sestra apeluji - hýčkejte své nožičky.

A u mužů je trent knírků, vousů.....zkuste jim dát poukaz do holičství. Těch teď vzniklo tolik....A budou tam muže hýčkat, věřte mi. Já svým mužům poukazy už pořídila.

Degustační menu. Pro gurmány a milovníky jídla ideální.

5. PARFÉM

Velmi osobitá věc - vůně. Ne každému můžete věnovat parfém jen tak. Já to letos vyřešila šalamounsky. Koupila jsem malé balení parfémků, které nemám vyzkoušené, ale jsou velmi chválené a dle popisů by měly mým obdarovaným vonět.  A když ne? Tak je to jen malé balení 😉

Ale pokud dotyčnou/dotyčného znáte, je to jednoduché. Můj tip - můj nový parfém LIU - JO, aaaaach.


7. KOSMETIKA 

Asi nejoblíbenější dárek, když nevíš co. Kosmetické balíčky. Já je ale nesnáším :-( Teda ty z drogerky. Nikoho nekritizuji, můj názor.
Chci dát pár tipů na balíčky, které nestojí majlant, ale jsou to prostě...dárky. Věci, které si člověk sám nekoupí, protože si většinou řekne|: Ále, vždyť mi stačí ten levný.
Všechny vyjdou do 300.-
Jde totiž opět o malé, cestovní balení.
Grace sole Vanilla blush&peony - sprcháč, krém, mléko, tělová mlha
Somerset - sprcháč, šampon, kondicioner, tělové mlékp

Marvis - zubní pasty - mentol, skořice, bělící

Baylis&Harding - sprchový gel, sprchový krém, tělové mléko, koupelová sůl, krém na ruce, mycí houbička

Curaprox - zubní pasty

Věřte mi, že i sada neotřelých, jiných past na zuby potěší a pobaví :-)

8. STOLNÍ HRY

Absolutně nesmí chybět!
Milujeme deskové hry a každoročně musí být nějaká nová pod stromkem.




Tak to je pár mých tipů na vánoční dárky.
Přeji vám ať máte nápady, chuť a dost peněz :-)



9 komentářů:

  1. Já jsem se tento rok hecla a mám už téměř všechny dárky nakoupené, nechybí mezi nimi knížka, čaje ani jiné potraviny :) Ještě bych do tvého seznamu doplnila svíčky :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Dobré tipy na vánoční dárky, knihy, kosmetika a víno, to nikdy neurazí. Právě mám od Keplera rozečtenou knihu Lazar a Zrcadlový muž je v pořadí. Obě mám půjčené z knihovny. Přeji pěkný víkend, zdravím 😉😊

    OdpovědětVymazat
  3. Kniha nesmí pod stromečkem chybět. Poukaz na na masáž nebo zvelebení mého těla vítám a potom si ho náležitě užívám. Potraviny vítám, ale nemusí tam být čaj. Kosmetiku ne, tu si kupuji ráda sama. Jsem za každou maličkost ráda a potěší i věci o kterých jsem napsala, že nemusí být. Stačí i maličkost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdybych nedostala sadu čajů od Grešíka, nikdy bych se nedověděla, jak jsou dobré :-) A kafe, dobré kafe, to taky dostávám ráda.

      Vymazat
  4. Moje snacha dala kdysi mým rodičům, kteří jen říkali, že nic nechtějí, že mají krámů doma dost, že nic nepotřebují, sadu čajů v dárkové krabici a dostala téměř vynadáno od otce. Maminka totiž na zahradě pěstovala bylinky, chodila sbírat lipový květ, bezinky, listí lesních plodů, šipky... a sušila všelijaké směsi. Měli tedy čaje Takže vybrat dárek, který opravdu potěší je moc těžké, zvláště dárek pro seniory. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) pro seniory je nejlepším dárkem poukaz do Lidlu, Kaufu atd.....anebo poukaz na benzín - doporučuji.

      Vymazat
  5. Mě by nejvíce potěšily čaje. Ty se nikdy neztratí...poukazy moc ráda nemám, protože pro nás jsou řetězce moc daleko a auto nemáme.

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.