pondělí 19. prosince 2022

SPOTŘEBOVÁNO PODZIM 2022: POTRAVINY

Co jsem ochutnala v září, říjnu a listopadu?

ZRNKOVÁ KÁVA A SUŠENKY Z LUHAČOVIC


Káva byla naprosto luxusní. Jak vidíte na popisku níže, je z Peru a rozhodně si ji kupte až do tohoto krásného lázeňského města pojedete. TADY mám článek z naší dovolené právě tam.
A nezapomeňte si přikoupit sušenky s goudou. Další delikatesa 😍


PRIMA


Když jsem viděla nanuk Piknik, neodolala jsem. Kdo zná mléko v tubě Piknik, chápe. Nicméně nanuk zklamal, byl neskutečně sladký.

APOTHEKE


Výborný čaj. Neměl v sobě takovou tu šílenou kyselost, které levné ovocné čaje mají. Čaje od Apotheke jsou kvalitní a příchuť vždycky taková, jakou deklaruje.

KITKAT, MENTOS


KitKat s příchutí pomeranče mi moc chutnal. Mnohem více než klasická příchuť. 
Mentos bonbonky jsou výborné. Za mě rozhodně lepší než klasické žvýkací kulaté v tubě.

COOKIES, ČOKOLÁDA


A teď tady mám dvě parády z Lidlu.
Cookies s choko kousky....to je taková dobrota. Jsou hutné, křupavé a ty kousky čokolády krásně doladí chuť.
Čokoláda se slaným karamelem....co k tomu říct? V Y N I K A J Í C Í. 

CHIPSY


Proteinové chipsy v příchuti barbecue. Víte co? Myslela jsem, že budou nepoživatelné, ale naopak. Byly celkem fajn....ale že bych si je musela kupovat, to zas ne :-)

SLANÉ DOBROTY Z ACTION


Super chipsy byly velké, vlnité a jemně pálivé - super.
Cocktail mix je plný oříšků a jiných serepetiček, pěkně slaných a velmi hodících se k vínu.
Ale nejvíce mi chutnaly chilli krekry....měly zvláštní konzistenci. Nedokázala jsem specifikovat co to vlastně je. A ona je to nejspíše pufovaná rýže nebo co....každopádně je to moc dobré.
Takže až pojedete do Actionu tak se po tom mrkněte.

A co vy jste ochutnali nezvyklého nebo jakou novou dobrůtku objevili?

Napište mi.




3 komentáře:

  1. Karamelovou čokoládu z Lidlu jsem dlouho neměla, ale i na mě, milovníka velmi intenzivní sladké chuti, je přeslazená. Proto mi většinou vydrží oproti jiným delší dobu. ☺☺

    OdpovědětVymazat
  2. Nanuk Piknik jsem ještě neviděla, ale jinak Piknik miluji a to samé Pikao. Ale je to šílený hřích, tolik cukru :-D Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  3. Míšo, u mne taky můžeš kouknout na každoměsíční "snězeno" :). Jinak Keto chipsy mi nechutnaly a z tvé dnešní přehlídky bych si vybrala sýrové sušenky.

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.