středa 5. dubna 2023

SPOTŘEBOVÁNO: BŘEZEN 2023

Myslíte, že už bude jaro? Já myslím, že ano. těším se. V prvním jarním měsíci jsem spotřebovala, vypoužívala, snědla tyto produkty :-)

POTRAVINY

 ČAJE

 
Majestic tea -  tohle byly nejlepší čaje, jaké jsem kdy pila. Příchutě byly rozpoznatelné, nádherně voněly a ta chuť..... Dostala jsem je k Vánocům a rozhodně si sadu koupím zase.
Cena. 220.-/ 60 sáčků

Sonnentor - Ježíškův nebeský čaj. Je ovocno- bylinkový. Dobrý. Klidně bych ho koupila zase.
Cena: 79.-

 
CHIPSY

 
Sýrové koule jsem koupila v Lidlu. Jsou křupavé, křehké, mírně slané a sýrová chuť je patrná. Dobré.
Cena: cca 15.-

Octové chipsy z Lidlu!!! Cože?! Jsou strašlivě dobré. Předběhly i moje, prozatím, Topky od Pringles. Dostala jsem je a pídíla se v Lidlu, prý je mívají jen občas a jen někde😭😭😭

Doritos jsem koupila v Actionu. Jsou pikantěsladké, křupavé a je jich hodně :-)
Cena: asi 25.-

FRUIT MOOD

 
Tohle jsou ovocné tyčinky ze 100% ovoce. Koupila jsem je vnučce, které moc chutnaly. Jsou to slisované plátky a opravdu stojí za to.
Cena: 25.-
 
   SALÁM

 
Salám s vlašskými ořechy, Lidl, Francouzský týden. Výborný.
Cena: ???
 
RACIO

 
Překvapení měsíce. Tohle je velká dobrota - křupavé, křehké, bez pachuti....jo, povedlo se.
Cena: 19.-
 
SVĚT PLODŮ

 
Dělala jsem objednávku na Světě plodů a jako dárek mi přihodili ty chipsy se skořicí. Jsou opravdu dobré. Křupavé, sořice je tak akorát...fajn. 

MLSÁNÍ

 
Kokosové kostky jsem koupila v Lidlu. To je taková doobrota. Obalené v mléčné čokkoládě....mňam.
Cena: 15.- ve výprodeji
 
Gumové mořské příšerky od Katjes jsem dostala. Nikdy bych si je sama nekoupila.....takžr bych nevěděla, jak moc jsou dobré. Měkkoučké, ne moc sladké a jako želatina je použotý agar.
Cena: 45.-
 
DOMÁCNOST

 
FeelEco je eco značka, což vyplývá z názvu :-) Na aviváž jsem byla zvědavá. Mile překvapila. Krásně, svěže voněla a byla cítít i z prádla. Což nebývá u eko značek pravidlem.
Cena: od 79.-/ 1l
 
Vosk od Yankee candle byl lehounce kořeněný se sladkým podtónem. Příjemný, relaxační, žádný bolehlav.
Cena: 49.-

 
KOSMETIKA
 
ZIAJA

 
Ikonická vůně perníčku. Je to peeling cukrový, vońavý, hydratační....je skvělý.
Cena: od 90.-
 
VICHY

 
Co ještě říkat k Vichy? Kdo mjě čte pravidelně ví, že tohle je MOJE kosmetika. Vyhovují mi snad všehny její řady. Tento noční krém hydratuji, vyživuje....super.
Cena: od 700.-
 
LOVEA

 
Tato francouská kosmetika mi byla darována. Šampon s bambuckým máslem mě ale neoslovil. Dávám mu za vinu, že mi způsobil lupy. A ani mi nevoněl.
Cena. ??

TESSORI D ´ORIENTE

 
Ovšem tento sprcháč byl úžasný. Krásně voněl jako les po dešti. 
Cena: 60.-

CLARINS


Primer pod make-up, který pleť sjednotí, zajistí hydrataci a kryje nedokonalosti. Skvělý. Opravdu dělal vše co sliboval. Vydržel neskutečně dlouho.
Cena: 850.-/30ml

ORIGINS


Moje nová láska - kosmetika Origins. Tohle je cestovní verze noční hydratační maska s avokádem a ledovcovou vodou. Naprosto dokonalá. Pleť mi zjemnila, vyživila a ráno byla krásně hydratovaná.
Doporučuji. 
Cena: 179.- / 30ml

DIOR


Už jsem velká holka, když mám produkt od Diora :-) I když jen ve vzorečku.
Jedná se o čistící emulzi. V kombinaci s vodou se na pleti vytvoří jemná emulze, která jemňounce voní a krásně pleť vyčistí. Zároveň ji hydratuje.  No, řeknu vám, že byla slast ji používat.
Cena: 1240.-/ 150 ml

KOREJSKÉ MASKY


Obě jsem koupila v Actionu. Neviděla jsem mezi maskami žádný rozdíl v působení na pleť. Obě byly fajn, ale nic co bych nutně potřebovala okamžitě koupit.
Cena: cca 20.-

Budu ráda, když mi doporučíte vaši oblíbenou masku.

 

4 komentáře:

  1. I pro men byly minirolky od Racia příjemným překvapením - kromě těch s cizrnou jsem měla ještě čočkové a ty miluju. A to nejím ani čočku ani cizrnu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mě by celkem zajímal ten cukrový peeling. Jinak ten Majestic tea jsem měla, kamarádka pracuje u firmy, která to produkuje, tak mě jednou za čas k nějakému výročí zásobí

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojky,
    já mám nejraději plátýnkové masky z Avonu, ale mají je jen občas. Když se v katalogu objeví, vezmu jich rovnou třeba deset, patnáct... Vichy a Tesori mám taky moc ráda, jejich věci prostě fungují, i když nejsou úplně nejlevnější. Ten Dior zní fakt dobře:-)
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.