pátek 28. dubna 2023

BRANDBOX: JARO 2023

 Box plný dobrot je tu. Chcete mrknout dovnitř? Prosím.

BIRELL


Hned 3 příchutě v limitované edice tohoto nealko piva.
Na mango&citron se fakt těším
Cena: 23.-/0,5 l
MENTOS


Produkt v boxu jako bonus. Znám tyhle peprmintové kolečka a mám je fakt ráda. V puse je po nich pěkný vítr :-)

BABIČČINA VOLBA



Tato mouka je univerzální....hm, opravdová novinka. Jsem zvědavá jestli se mi z ní povedou např. koláče.
Cena: 35.- / 1kg

PODRAVKA


Prý je vyrobený z těch nejkvalitnějších surovin a obsahuje pouze zeleninu.
Já ho použiju tak 2x do roka. Ale tak...uvidím.
Cena: 35.-

BONAVITA


Kakaové kolečka s marshmallouws :-) Malinké kousky maršmelounů mají zůstat křupavé i po zalití mlékem. Už jste je někdo ochutnal? Jaká tato "zdravá" snídaně je? Já je poslala dál, takže nevím....
Cena: 70.-/ 250gr

M&M, JOJO


M&M mají křupavý rýžový střed s lahodnou čokoládou. Jo, tohle je mňamka.
Cena: 27.-

JOJO super kyselí kaktusáci :-) Pro milovníky želé super.
Cena: 33.-

DR. OETKER


Další bonus v boxu. Já mám tuhle kaši asi nejraději ze všech. Je opravdu moc dobrá.

VITANA


Prý jsou velmi variabilní. Já tedy budu muset jít někam nabrat inspiraci co s tím.....
Cena: hrách 43.-, čočka 66.-.....proč je čočka dražší než hrách?

ZÁTKOVY VAJEČNÉ TĚSTOVINY


A další bonus....písmenka, kdo by je neměl rád? :-)

Ještě byl v boxu časopis Paní domu.

CENA: 378.- bez bonusových produktů a časopisu.
S PŘEDPLATNÝM NA 1 ROK: 298.-

6 komentářů:

  1. Kakaová kolečka jsem ochutnala v práci samotná a s jogurtem. Překvapivě mi s jogurtem chutnají víc, ale upřímně řečeno bez těch marshmallows bych se v tom klidně obešla. Rozhodně pro tento typ výrobku nejsem cílovka ať už s marshmallows nebo bez nich :). Ze želé jsem nějak "vyrostla" - mívala ráda jsem kyselé žížalky, ale tohle mne nějak neoslovilo. M&M´s naopak byly celkem fajn

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já M&M slupla naposezení :-) Kyselé žížalky si dá manžel, ten je miluje.

      Vymazat
  2. Tento obsah boxu se mi líbí, téměř všechno bych z něj využila :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Já si myslím, že tento box se opravdu povedl :)

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.