sobota 23. září 2023

VYMYSLELA JSEM ZDRAVOU DOBROTU?

Bylo nebylo pár nevzhledných jablíček. 

                                                

Všechny jsem je oloupala a nakrájela na kostičky.

Vložila do hrnce, zakapala citrónem, osladila ( pokud chcete a čím chcete) a přidala skořici.

Podlila asi 1/2 dcl vody a začala dusit do měkka. Pak jsem přidala chia semínka. Nedovedu říct správný poměr, protože záleží na tom kolik šťávy jablka pustily. Ale raději více než méně.  

Všechno pořádně promíchala a naplnila do formiček na mufinky. Jelikož jsem jich měla málo, z části jablíčkové směsi jsem vytvořila menší bochánky a uložila na pečící papír.

Nyní přišel čas na odpočinek. Takže jsem je do druhého dne nechala na kuchyňské lince svému osudu. Druhý den jsem rozpustila čokoládu, vyjmula ztuhlou směs z košíčků a všechny hezky polila. Bochánky/placičky samozřejmě taky. 


Voilá - z nevzhledných jablíček je hezký a zdravý dezert.


Možná ho někdo vymyslel už přede mnou, ale já ho nikdy nikde neviděla. Vy ano? Napište mi, opravdu mě to zajímá.
























7 komentářů:

  1. prima nápad..... přeji dobrou chuť a prima den z Jizerek. Olina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V Jizerskách právě jsem, v Liberci :-)

      Vymazat
  2. Zajímavý recept, který jsem ještě nikde neviděla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky ne, třeba jsem ho fakt vymyslela :-)

      Vymazat
  3. Dobrý nápad. Když honí mlsná, nemusí se do obchodu. :)

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.