sobota 16. září 2023

10 NEJ: LÉTO 2023

 Chce se mi napsat MOJE BLÁZNIVÉ LÉTO. Ale to by nebylo přesné, bylo totiž náročné, ale nádherné. Asi jedno z nejkrásnějších. Až si přečtete článek pochopíte....

1. KNIHY

YRSA SIGGURDARDOTIR - KOŘIST

Více o této knize tady - KLIK

Jako další musím vyzdvihnout knihy od Michaely Klevisové. Přečetla jsem hned 3 a moc se mi líbily. O těch bude samostatný článek nebo video.

2. FILM/ SERIÁL

SVĚTLO NADĚJE


Všichni známe příběh Anny Frankové. Ale kdo z nás něco ví o lidech, kteří rodině Frankové umožnili schovávat se? Podle mě to oni jsou ti praví hrdinové. A o nich je tento úžasný seriál. Rozhodně vám ho doporučuji.

3. JMÉNO

JAN - ČERVEN


V každé české rodině, 
mají Jana - povinně!
Je to jméno prostě skvělé,
české, hezké, super znělé.

U nás doma ze zvyku, 
říkáme mu Honzíku.
A zas v jiné rodině,
Je to Jeník jedině.

Říkejme mu tak či tak,
Jan je prostě prima chlap.
I já doma svého mám,
a je super, říkám vám.

4. UDÁLOSTI

HORY, ROŽNOV, SVADBA, VNUK, DOVOLENÁ

Tolik se toho událo. Začalo to velkou oslavou mých a manželových kulatin. Pak jsem dojela do Polských Tater. Což byla naše kolegiální dámská jízda. 



Následoval Rožnov pod Radhoštěm, což byla další dámská jízda, již tradiční sestřenická.


A pak to nejdůležitější - svatba dcery 💓


Tak už se mi vdala i (moje malá) dcera. Byla krásná nevěsta. 

vlevo dole já :-)

No a v pondělí  se nám narodil vnouček Dominik. Krásný, zdravý chlapeček. Jeho maminka, moje snacha, ještě v sobotu na svatbě organizovala veškerou zábavu. 


A já s manželem jsme ještě v pondělí vyrazili na dovolenou.

Nejdříve do Beskyd.




A potom do Krakova 

Hrad Wawel





5. TIP/DOPORUČUJI

PHYSICIANS FORMULA


Tento krém je naprosto luxusní. Velmi jemná a příjemná vůně růže ( a to mně většinou parfemace s růží nevoní). Pleť krásně vyživuje, hydratuje a rozjasňuje. Výborné SPF a jako bonus pumpička. 
Rozhodně doporučuji.
Cena: já ho koupila za 539.- na Dr. Max, ale při psaní tohoto článku jsem ho našla už od 200.-

6. RECEPT

JAHODOVÉ/OVOCNÉ KNEDLÍKY


Nemusí být jen s jahodami, ale výborné jsou s meruňkami, borůvkami...

-KLIK-

7. PŘEČTENO


Dám sem jen názvy knih, na většinu z nich vyšel nebo vyjde článek.

KOŘIST - Yrsa Sigurdadottir

PEKÁRNA SVATEBNÍCH KOLÁČKŮ - R. K. Jonesová

LES V DOMĚ - A. Morštajnová

KDYŽ PŘIŠLO ZLO - I. L. Menger
Vyjde v úterý.

TA Z KATOVNY- D. Štelová

ZMIZELA V MLZE - M. Klevisová
DRAK SPÍ -  M. Klevisová
SNĚŽNÝ MĚSÍC -  M. Klevisová

Výborné detektivky.

8. NÁKUP

ŠATY NA SVATBU

Takový netradiční svatební výraz :-) a shovívavý výraz manžela.

Chtěla jsem něco jiného než obvykle kupuji. A podařilo se. Krásné, šifonové, barvy zastřené fialkové s jemnými květy. Velmi jednoduchý střih, ale eleganci a výjimečnost z nich dělala pelerínka z téhož materiálu. Navíc zakryla nežádoucí partie :-) A já se v nich cítila krásně.

9. FOTKA

Byly jsme na houbách....





10. CITÁT

„Zkušenost učí, že podstatou lásky není to, že se díváme jeden na druhého, ale že se díváme stejným směrem.“
– Antoine de Saint-Exupéry, francouzský spisovatel a pilot


Přeji vám ať neztratíte správný směr.....








6 komentářů:

  1. Hodně bohatý srpen! Událostmi nabitý ....

    OdpovědětVymazat
  2. Zdá se mi to nebo jste taky měli svatbu taky na molu (mně se v červenci ženil syn a ano si řekli na molu rybníka)? A gratuluju k vnoučkovi, ať vám dělá všem pořád jen radost.
    Klevisovou mám taky ráda - detektivky od ní už mám přečtené všechny. Houby trochu zavidím - u nás nerostou :(

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojky,
    tedy, to bylo pořádně nadupané období, ale vše jsou samé krásné události, takže to muselo být skvělé. Ty šaty ti sluší, jsou to tvoje barvy. Dceři to taky moc slušelo:-) Líbí se mi ty dámské jízdy, to je hezká tradice. Klevisová je skvělá, přečetla jsem všechny její detektivky.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, děkuji a přeji ti klidný vstup do nového školního roku :-)

      Vymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.