úterý 5. září 2023

J. K. ROWLING: Harry Potter a Kámen mudrců - ilustrované vydání

 Harry Potter je fenomén. Asi neznám člověka, který by ho neznal. Dokonce i moje tříletá vnučka se nedávno pozastavila ve hře, když v tv běžela reklama na jeden z filmů o něm a říká: "To je Harry Potter?" Nikdy ho neviděla, je na to ještě příliš malá, ale už o něm má povědomí. 

I já tomuto příběhu propadla, když jsem ho poprvé četla spolu s dcerou, pro kterou byla tehdy před léty, kniha pořízena. Dcera je již mladá paní a knihy o Harrym má u sebe. A tak když začala vycházet ilustrovaná vydání HP, řekla jsem si, že je chci mít.

Je to taková nádhera. Posuďte sami.





Neskutečně se těším, až tento příběh budu číst vnučce. 
Číst a prohlížet si nádherné ilustrace.



Na e-shopu Dobré knihy ji teď můžete koupit z 22% slevou.

Tak schválně, kolik z vás četlo/vidělo všechny filmy o Harrym?




8 komentářů:

  1. HP jsem celého četla, filmy jsem viděla jen některé.

    OdpovědětVymazat
  2. Já svět HP objevuju teprve nyní, začala jsem číst knížky a začínám tomu celkem dost propadat.. Navíc mi díky knížkám začínají i filmy dávat větší smysl a těším se, až si je všechny znovu pustím :) Ilustrované vydání vypadá krásně :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně....kdo viděl jen filmy, nemusí správně pochopit spoustu souvislostí.,

      Vymazat
  3. Ahojky,
    ilustrované vydání vypadá moc dobře. Já jsem vše četla a několikrát i viděla, doma mám ale klasickou verzi bez obrázků.
    Měj se hezky,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Já ixkrát. Už to ani nepočítám, při každé repríze v televizi koukám. Četla jsem třikrát a u nás už i dorostla vnučka dob zájmu o Harryho. Zatím viděla jedničku a už se dožaduje dalších dílů

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se těším až bude vnučka dost velká, abychom spolu mohly začít :-)

      Vymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.