neděle 3. května 2015

Elizabeth Arden: Green Tea a 5th Avenue

Tyto dvě vůně patří k mým TOPkám.

Elizabeth Arden- zní mi to tak žensky, tak něžně a zároveň cílevědomě. Asi ne nadarmo se říká NOMEM OMEN - jméno znamení.
Tato dáma začala totiž podnikat v době, kdy nejenže nebylo standardem, aby ženy používaly make-upy, natož, aby snad podnikaly a měly zaměstnance.
Psal se rok 1910 a Florence Nightingale Graham, jak se ona kanadsko- americká podnikatelka vlastním jménem jmenovala,  otevírá svůj první podnik....na 5th avenue. A dává si jméno umělecké Elizabeth Arden.



Mimochodem, Florence Nightingale? Zdá se vám to známé? Mně taky.Tato dáma nemá s Florance Nightingalovou, zdravotní sestrou a zakladatelkou ošetřovatelství, nic společného.
Přesto se ptám já- je to snad náhoda, že se stal mým oblíbencem právě parfém od jmenovkyně příkladu všech sester?
A proč to tak květnatě okecávám? Jsem totiž zdravotní sestra :-)

 To je ona.
Zdroj: www.elizabetharden.com





5TH  AVENUE


Tuhle vůni, koupenou na parfums , za 456.- / 125 ml, prostě miluji. Je něžná, ženská, nevtíravá, okouzlující. Znám ji teprve pár let, asi pět nebo tak nějak. Na to, že jsem žena ve středním věku, docela pozdě. Ale dřív by mi asi nepřišel vhodný. 
Je totiž opravdu dámský, ne dívčí. To je aspoň můj názor. A objevila jsem ho díky svojí spolupracovnici, dámě v každém směru, která prošla po chodbě a zůstal po ní obláček něčeho vzrušujícího...5th Avenue.
Děkuji Ti, Liduško, už navždy ji budu mít spojenou s tebou.

Oficiální popis:

Parfém 5th Avenue od Elizabeth Arden je městská vzrušující vůně, inspirovaná dynamikou jedné z nejznámějších ulic v New York City. Tato stylově laděná vůně vás nejprve ovane jemnými tóny šeříku a lipového květu. V tomto křehkém oparu zároveň vystoupí dynamické a radostné akordy čerstvé mandarinky a bergamotky. Srdce vůně je výhradně elegantní a luxusní. Bulharská růže se velmi delikátně snoubí s čistou esencí indické tuberózy, dále nastupuje půvabná fialka a skvostně sladká broskev. Vše je decentně zakončeno hřebíčkem a muškátovým oříškem. Dynamický ráz vůně podtrhuje vzácné tibetské pižmo, santalové dřevo, kosatec, teplý prosluněný jantar a sladké tóny hravé vanilky. Tento originální parfém od Elizabeth Arden je vhodný pro každou příležitost.
Elizabeth Arden 5th Avenue je vůně vyjadřující moderní americkou klasiku. Tento parfém, který v sobě přináší jedinečný závan velkoměsta, vás nabije energií a touhou po nových zážitcích.

GREEN TEA

Zelený čaj...je k tomu vůbec potřeba něco psát? 
Na rozdíl od vůně popisované výše, je tato hravá, svěží, šťavnatá....taková free.
Byla to moje prvnička od Elizabeth  a používám ji hodně, hodně let. 
Opět kupuji na parfums , kde stojí 302.-/30 ml. Já ovšem kupuji 100 ml za 353.-, jednak je to mnohem levnější, jednak ji chci mít pořád v zásobě. Těch 30 ml...co to je? Mimochodem, zrovna mi došla :-)


Oficiální popis:

Osvěžující vůně Elizabeth Arden Green Tea vám dodá energii a povzbudí vaše smysly. Její příjemná vůně vám bude výborným společníkem po celý den. Průzračné a čisté esence parfému Green Tea ve vás podpoří dobrou náladu a chuť něco dělat.
Jedinečný ráj harmonie a osvěžení vám přinesou akordy jiskřivého citrusového ovoce, okouzlující rebarbora, bergamot a lehce aromatické tóny kmínu. V úchvatném srdci vůně se nachází křehký jasmín, karafiát, fenykl a semeno celeru. Tuto povznášející kombinaci vůní dotváří průzračný permint. Jedinečný příval energie lehce uzemňuje dubový mech, vzácný bílý jantar a smyslně svůdné pižmo. Tento příjemný a vzdušný parfém Elizabeth Arden vás dokonale osvěží v letních teplých dnech.
Ukončím tento článek mottem Elizabeth Arden:
" Každá žena má právo být krásná."




3 komentáře:

  1. Pěkný článek. Vůni zeleného čaje mám v plánu si koupit. :-)
    giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doporučuji...dík za pozvání na giveaway-účast potvrzena :-)

      Vymazat
  2. Tu vůni zeleného čaje od Elizabeth Arden taky miluju! Mám už druhou a uvažuju, že si koupím ještě další, až dojde :D Stejně jako ty. Nakupuju je, stejně jako vlasovou kosmetiku, tady: https://www.brasty.cz/parfemy-elizabeth-arden. Mají moc příjemné ceny :)

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.