úterý 5. května 2015

Ivanka Devátá: Všechny mé domovy



Ivanka Devátá :-)

To je snad moje utajovaná příbuzná. Vlastně ne utajovaná, ale zapomenutá. Mám tak obrovskou rodinu, proto se vsadím, že mi o ní prostě moje pratety či prastrýcové, zapomněli říct.
Jak jinak si vysvětlit, že mi je její humor tak blízký, jako by byl můj vlastní?

Četla jsem její knihy Jak jsem se zbláznila, Lázeňská kůra, Vůně posečené trávy......a vždycky mě pobavila. Ani u jedné jsem si neřekla: ,,No, tahle je slabší."

Kniha Všechny mé domovy je, jak jinak, z jejího života. O tom kolikrát se stěhovala, co jí při tom potkalo a jak se z toho nezbláznila.

U některých pasáží jsem se nahlas smála. A to se mi stává opravdu zřídka kdy :-)

Určitě víte, že je to herečka, jejímž druhým chotěm byl J. Vinklář. I v této knize nahlédneme maličko a decentně pod pokličku soužití s ním :-)

Blíží se léto a já ji rozhodně doporučuji přibalit na dovolenou....tu knihu....Ivanka by se balila blbě :-)

2 komentáře:

  1. Také jsem od ní několik knížek četla a vždy jsem se pobabila. I její vyprávění když je občas v televizi je vždy humorné. A přitom život lehký také neměla...
    Ála

    OdpovědětVymazat
  2. Právě...myslím, že je to taková ženská do nepohody.

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.