čtvrtek 19. října 2017

MŮJ SUPER BOX

Na naší scéně se objevil nový box. Jedná se prioritně o box s potravinami, který si můžete předplatit a každý měsíc se těšit na překvapení. 
Pokud si zaplatím jeden měsíc vyjde na 299.-, včetně poštovného a hodnota vložených dobrot je 400.-. Pokud si zaplatím předplatné na 3 měsíce zaplatím 888.-. 
První food box bude rozesílán 1 . 11. Takže na něj teprve čekám. 

Ale box který vám chci představit teď je kosmetický. Tento bude vycházet jednou za čas, bude to tzv. limitovaná edice. 
Za tento zaplatíte 449.- a obsahuje produkty v hodnotě 1200.-. To se mi zdálo opravdu výhodné a tak jsem šla do toho.

Takže dovolte mi představit první krabici s názvem 


Krabice je naprosto krásná. Taky mi ji hned zabavila dcera :-)


7TH HEAVEN


Tuhle masku můžete koupit v drogerii Rossmann, pokud se nepletu. Produkty s uhlím jsou teď opravdu IN. Jsou vhodné zejména pro mladou, aknózní pleť. Dcera ji vyzkouší a já dám vědět.

ASTRID


Tato česká značka jde pomalinku znovu do podvědomí, což je dobře. Oleje na pleť mám moc ráda, takže se moc těším až ho vyzkouším. Co můžu říct hned je, že velmi jemňoulince a příjemně voní.

DERMACOL


Dermacol svoji rodinku Aroma ritual rozšířila o pěnu do koupele. Voní krásně a určitě bude poležení v ní aroma zážitkem.

KLORANE


Na tohoto krasavce se těším moc. Od Klorane jsem ještě nikdy nic nevyzkoušela.

LINTEO


Výborná věc do kabelky, když jedete na dalekou cestu nebo na dlouhý výlet do končin, kde musíte hledat lopuch, když to na vás přijde :-)

LINTEO


Velké odličovací polštářky mám nejraději, vlastně už jiné nepoužívám. Tyto ráda vyzkouším. Navíc jsou ze stříbrem, o kterém vím, že opravdu účinky antibakteriální má.

MENTOS


Do kosmetického boxu si našla cestu žvýkačka :-) No, proč ne. Už ji mám vyzkoušenou z jiného boxu, takže můžu říct, že je dobrá.

MIXA


Četli jste můj článek o spotřebovaných produktech za srpen (TADY)?  Tak víte, že tento krém moc dobře znám. A že ho teď v zimě určitě nepoužiji. Proč? Viz onen článek. Ale v létě, to bude jiná :-)


ORIFLAME 


Od Oriflame mám oblíbenou jinou řasenku, ale tuhle novinku vyzkouším ráda. Už jen proto, že jsem na ni slyšela samou chválu.

TETESEPT


Tímto produktem voněla celá krabice. Med, med a zase med. Krása nesmírná....tedy pro toho kdo má vůni medu rád. Těším se na relax v koupelně.

ZIAJA


Tato značka mi vyhovuje. Už jsem od ní vyzkoušela hodně produktů, dokonce jsem si nechala poslat balík vzorečků, o kterých jsem sepsala články ( TADY a TADY). Krém na ruce potřebuji denně, hlavně v práci. Takže super.

A to je všechno.


Celková cena: 1163.- když nepočítám vzorečky, které mají ( dle popisku) hodnotu 50.-, pak by celková hodnota boxu byla 1213.-

Rozhodně se box vyplatí.
Moc se mi líbí i samotná krabice, která je designově hodně vydařená. 

Líbí se mi, že na FB stránkách probíhají různé soutěže, kde můžete vyhrát další produkty. Mrkněte na ně TADY.

A líbí se mi, že mi 1. 11. přijde jejich food box :-)



Napište mi jestli vás zaujal. Jak se vám líbí produkty a objednáte si nový food box? 


4 komentáře:

  1. Sám o sobě je boxík moc krásný a byla bych z něj doslova nadšená kdybych ho měla. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Krabice boží a obsah by mě oslovil částečně :) Třeba značku Klorane mám ráda, Mixu nemusím :) Jsme zvědavá na food box :)

    OdpovědětVymazat
  3. Obsah boxu vypadá dobře, byť bych asi ne všechno využila (ale to je skoro u každého boxu, že se tam najde něco, co člověk nepoužije). A ten jídelní mne docela láká, ale teda dva boxy začátkem měsíce by možná bylo trochu moc ... Navíc se bojím, že tam budou zhruba stejné produkty jako v Brandnooz boxu (viz soutěž o sirup Jupíí, který byl i v BB)
    Naopak se mi nijak extra nelíbi ta krabice ani design jejich stránek - na mne je to moc barevné a takové omalovánkovité.

    OdpovědětVymazat
  4. Koukám, že s boxy se roztrhl pytel, zatímco jsem měla blogovou pauzu :D
    Tento vypadá hodně dobře - miluji takový retro komixový vzhled. Už se těším na ten s jídlem!

    Inka Blog

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.