sobota 23. dubna 2022

BRANDBOX: DUBEN 2022

Uteklo to jako voda a je tady další Brand box. Pokud vás baví dívat se co tajemný box obsahuje, jste tady správně :-) 

BIRELL


Pivo si dám v Rožnovských pivních lázních a občas ke kachně, jinak vůbec. Ale vždycky je dobré mít nealko pivo doma, třeba pro návštěvu.

COOL 


Tohle bych ochutnala ráda, kdybych to ovšem v boxu našla :-( Nevím co se stalo, prostě tam nebyl....Jak uvidíte dál, mám v boxu naopak produkty, které tam být neměly. Ovšem ocenila bych, kdyby zástupci Brandboxu dali nějaké info dopředu. 

KETODIET


Tohle jsem hned ochutnala a musím říct, že je to dobrota. Fakt křřřřupavé kuličky v dost dobré čokoládě - a to bílou nemusím. 


MATTONI


Obě už jsou vypité a já každou jen ochutnala. Bublinkové nápoje nemám ráda, ale manžel ano. Takže je v mžiku spotřeboval a chutnalo mu. Jsou neslazené a esence jsou autentické.


MENTOS


Tyto bonbonky mám ráda a nejčastěji je vozím ve služebním autě. Jsem ráda za příchuť citronu a meduňky.


ORION

Óóóóó....čokoška a vysokoprocentní 👍👍
Je k tomu potřeba něco dodávat?


PODRAVKA


Já dochucovadla nepoužívám. Takže toto poputuje někam dál. 


TCHIBO


Tohle je už na první pohled moc krásný produkt. Ten kartonový obal vypadá skvěle. Už jsem zlikvidovala tu s příchutí hořké čokolády a je opravdu moc dobrá. A to vám říkám jako milovník černé kávy bez mléka a cukru. Výborné ledové osvěžení.


VINEA


Kdyby to nebylo šumivé, ocenila bych to víc. Takhle můžu říct jen, že je osvěžující, tak akorát sladká a příjemné chuti.


PRODUKT NAVÍC ( nebo místo chybějícího?)


Jak vidíte je to zdravější varianta chipsů s příchutí rajčat a oregána a......je to hnusné.
Já jsem prostě milovník klasických chipsů nebo brambůrek. I ty zdravější ze zeleniny jsou docela poživatelná alternativa, ale tohle prostě nee.
Na netu je cena - 42 korun....hrůza.

A to je všechno.

CELKOVÁ CENA: 501 KČ

Součástí boxu byl časopis Na kafíčko 3/2022 za 27 KČ.

Mně se obsah líbil. Nejvíce kávy a nejméně Podravka.








5 komentářů:

  1. Ahoj, tak mě by asi nejvíce oslovily právě nedobré chipsy, škoda jich. Zrovna jsme dnes o Keto mluvili .. : ). Podravka chilli mi přijde trochu "nesmysl", ale proč ne. Moc pěkně zpracovaný a rychlý článek. Krásnou neděli přeji. ☺♥
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat
  2. Za mne čokoláda, vinea a mattonky. Chipsy mi taky moc nechutnaly ;-). Bližší hodnocení mám taky už na blogu.

    OdpovědětVymazat
  3. Mě by box neoslovil kvůli spoustě plechovkového pití. Ale důležité je, že ty jsi spokojená, Míšo :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj,
    mně box vůbec nedorazil a na můj vzkaz ani nikdo nereagoval, ale asi mi to snad ani tolik nevadí. Na můj vkus je tam moc nápojů, které mě ani nelákají. Nejvíce mě zaujaly ty čoko kuličky, ty bych si určitě dala. Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.