sobota 16. dubna 2022

SPOTŘEBOVÁNO: BŘEZEN 2022

 Takže můj odpadkový koš březnový :-)

Jdeme na to.

KRÁSA

YVES ROCHER, CRYSTAL CLEAR


Antivráskový krém oční. Já vám nevím....asi vrásky nepočítám, takže nevím jestli mi ubyly či ne :-)
Určitě bylo dobré si vyživovat okolí očí, ale já bych si vybrala voňavější produkt.
Cena: 749.- ( já ho měla součástí beauty boxu)


Dvoufázový odličovač od YR je výborný. Odlíčí všechno, je velmi příjemný a nevysušuje.
Cena: 199.-

Masku od Crystal Clear jsem měla v Lookfantastic beauy boxu. Je to slupovací, rozjasňující, hydratační maska. Já musím říct, že mě po nanesení pálily oči. Už když jsem ji roztírala ( dost daleko od okolí očí) začaly mi slzet. Po zaschnutí to přestalo. Žádný slibovaný efekt jsem, po sloupnutí, neměla. Takže rozhodně bych ji nekoupila.
Cena: 781.-/ 100 ml

ZIAJA


Velmi opěvovaný sprcháč s vůní perníčků. Ano, tomuto nemůžu nic vytknout. Krásná vůně, krásně pěnil, nevysušoval. A ta cena? Koupila jsem v akci za 29 (!!!!) kaček pro všechny ( nejen) v rodině.
Cena: 89.- běžná cena bez akce

CIEN


Lak na vlasy. Není nic moc. V Lidlu mají ještě jeden druh a ten je mnohem lepší. Tento dost lepí a dělá trošku divně hrubé vlasy.
Cena: cca 40,-

NEUTROGENA


Od této značky miluji jejich krém na ruce. Chtěla jsem tedy vyzkoušet i jiné produkty. Vybrala jsem denní a noční krém a sérum. Řada Cellular boost má omlazovat, chránit před sluníčkem, hydratovat.
Můžu říct, že mi vyhovoval až na jeho vůni. Já prostě musím mít produkty na obličej, které voní. Musím se těšit na aplikaci. A, i když jinak byly krémy dobré, kvůli parfemaci se k nim nevrátím.
Cena: cca 860,- za oba

Sérum má dělat to samé jako krémy. To mi vyhovovalo komplet :-)
Cena: 369.-

DOMÁCNOST


Malá svíčka od Yankee candle s vůní Egyptia musk.
Je to vůně orientální, pánská, intenzivní, krásná.
Provoní celý byt.
Cena: 299.-

POTRAVINY


VÍNO HRUŠKA


Výběr z hroznů Malverina, polosladké. 
Výborné. Lahodné, jemně ovocné.
Mimochodem, pro milovníky vína - brzy uveřejním článek o jednom super e-shopu s vínem 👍
Cena: cca 180.-

TOPNATUR, HERŮFKOVI


O musli srdcem jsem tady už psala. Je opravdu výborné. Já obecně musli nemusím, ale toto je výjimka.
Maliny a belgická čokoláda z něj dělají velkou dobrotu.
Cena: od 102 .-

Dýňová jádra ve skořici. Mňam :-) Ať už jen tak na mlsání nebo do kaší či jogurtu nebo musli.  
Cena: 60.- za 100 mg

PILOS


Tyto tvarohové tyčinky jsou v Lidlu nově ( až na tu nahoře, to je klasika).
Přesto, že obsahují protein jsou velice dobré. Trochu hutnější, ale aspoň zasytí.
Cena: do 10 .-

POHLREICH


Tento polotovar jsem koupila v Lidlu. Manželovi pro radost :-)
Rozhodně jsem nešlápla vedle. Žebra byla skvěle okořeněná, stačilo chvilku péct v troubě a chutný oběd byl na stole. Nutno upozornit, že stačí opravdu jen pro jednoho chlapa....nebo dvě dámy na dietě :-)
Cena: 229.-/ 1 kg


Ochutnali jste něco od Zdendy Pohlreichta, kterému najednou nevadí polotovary :-)?

Přeji vám krásné jarní dny.



5 komentářů:

  1. Já sem tam nějakým polotovarem nepohrdnu, ale od Polreicha jsem ještě nic neměla.
    Ochutnanou mám tvarohovou proteinnovou tyčinku od Pilosu, kterou považuji chuťově za takový slušbý průměr. A pak jsem měla krém na oční okolo od YR a ten mi přišel fajn, na vůni netrvám (stačí když mi není nepříjemná a tenhle krém neměl žádnou...)

    OdpovědětVymazat
  2. Upřímně mě překvapila pozitivní recenze na Yankee, já si to jednou koupila a docela jsem litovala, protože za stejnou cenu jsem měla větší a voňavější svíčky od jiných značek :D

    OdpovědětVymazat
  3. Měla jsem YC, která voněla tak intenzivně, že jsem ji musela dát pryč. Měla jsem i takovou, která voněla velice jemně a měla jsem většinu, které voněly krásně, provoněly celý byt. Ano, existuje spousta jiných značek, které jsou skvělé....proto každý kupuje co mu vyhovuje :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, od YR - stejné řady jsem měla krém a byl skvělý, ovšem cena se šplhala k 1200,- , zatím nemám v plánu si jej znovu pořídit. Plně tě chápu, taky mi musí produkty vonět, abych je ráda používala.

    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj,
    od Polreicha jsem nic neměla, polotvary zase tak často nekupuji, takže ani neznám jejich nabídku. Zaujala mě ta Neutrogena, ale chtělo by to očichat ji dopředu, taky jsem na parfemaci náročná.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.