sobota 6. května 2023

GLANC BOX: jaro

 Tento článek mám napsaný už několik týdnů, ale zapomněla jsem ho vydat. Takže je mírně neaktuální, za což se omlouvám. Jednu vyhodu to má - většinu už jsem vyzkoušela, takže můžu zároveň říct své dojmy :-) 

 Glanc box bývá vždycky plný super produktů. Ne jinak tomu bylo i tentokrát.

ECOVER


Ekologický mycí prostředek na nádobí. Věnovala jsem ho dceři. Víte proč? Po běžných prostředcích na nádobí má ekzém na rukou. Po tomhle ne. A moje mamka to samé. Takže rozhodně můžu doporučit všem s citlivou pokožkou.
Cena: 65,-

VELVET


Běžně vlhčený toaleťák nepoužívám, ale když jedeme na výlet, mám ho vždycky v kabelce. Má totiž  více použití - na to co je primárně, dále na umytí rukou a na otření záchodového prkýnka na veřejných záchodcích :-)
Cena: od 30.-

VZOREK 


Malinký vzoreček denního krému, který krásně voněl a byl moc příjemný. Víc jsem z toho pidi sáčku nezjistila.

ARIEL


Tyto kapsle miluji. Vím, že to není nic eko, ale bože.....ta vůně. Opravdu je prádlo nádherně provoněné.
Cena: 150,-

ČASOPIS


Prostě časopis....

LENOR


Já prostě miluji voňavé věci. Ať už je to prádlo, podlaha, byt, já.....:-) A jedna z nej vůní je bergamotová. Vyzkoušejte tuhle aviváž. 
Cena: 67,-

GLADE


Něco vám řeknu, tento typ osvěžovače jsem nikdy neměla. Rozčiluje mě, že to musím někam nalepit....já nechci na svoje krásné kachličky něco lepit :-)
Ale už jsem to vymyslela, nalepím to na dvířka, které vedou do stoupaček....doufám, že mi na nich pak nezůstane nějaký bordel😤
Cena: 102.-

GARNIER


Další voňavá věc...ale tedy mega voňavá. A to je zatím vše co můžu říct, protože jsem ho ještě nepoužila.
Cena: 75.-

COLGATE


Nikdy mi žádná z bělících past na zuby nevybělila ani o odstín zuby. Vám ano?
Cena: 84.-

DETTOL


Krásně voní, nelepí a já je vozím v autě kde mi dělají obrovskou službu.
Cena:50,-


Tak co říkáte? Já myslím, že obsah se velmi povedl.
Glanc box se  opravdu vyplatí, obzvlášť se slevovým kódem, který pokaždé mám a uveřejňuji ho na IG. Tak mě tam sledujte :-)




10 komentářů:

  1. Souhlasím, že Glanc boxy se vždycky vyplatí. Tentokrát bych tedy uvítala ještě aspoň jeden kosmetický produkt, protože většina byla taková hodně praktická. Ale zas je pravda, že se to všechno fakt využije.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně kosmetický produkt nechyběl, ale to proto, že jich mám i tak dost :-)

      Vymazat
  2. Velmi pěkné složení, pořád jsem si říkala, kdy bude konec článku a stále další a další produkt, který bych netipla, že bude ještě součástí boxíku. Povedené. ☺☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak příště si ho rozhodně musíš pořídit :-)

      Vymazat
  3. Box je našlapaný, ale pro mě by jeho obsah nebyl :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. Ahojky,
    já jsem s boxem taky spokojená a už jsem skoro vše spotřebovala:-)
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Ariel kapsle mám také a jako jsou fajn. :) Lenor aviváže si taky většinou kupuji krásně voní. Ale momentálně mám Cocollino

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.