středa 21. června 2023

BEAUTY BOX: Květen 2023

První beauty box z mého ročního předplatného. Jak jsem psala v článku 10 nej, objednávala jsem si přes stránky Lookfantastic kde vyjde nejlevněji v důsledku poklesu kurzu Libry. Každý box mě vyšel na 338 Kč.

 

ULTRASUN


Ultrasun Ultralip SPF 30 je vysoce kvalitní balzám na rty navržený speciálně k ochraně vašich jemných rtů před živly.

Mezi přísady patří nádherný olej ze semen černého rybízu, který snižuje zánět a popraskání a zároveň zvlhčuje jakoukoli suchost. Kromě toho, že je Ultrasun Ultralip SPF 30 vynikajícím všestranným balzámem na rty, lze jej použít také jako základ pod rtěnku, protože je bez parfemace. Může být znovu aplikován po celý den ve všech teplotách a nadmořských výškách pro skvělé trvalé nepřetržité pokrytí.

Cena: 176.-

SOL JANEIRO



Ikonický krém, který absolutně krásně voní. Moc jsem ho chtěla vyzkoušet :-)

Svrchní tóny: pistácie, mandle.
Srdce: heliotrop, okvětní lístky jasmínu.
Základ: vanilka, slaný karamel, santalové dřevo.

Cena: 147 Kč za 25 ml, plné balení 75 ml vychází na 440.-

ELEMIS


Tonikum pro dehydratovanou suchou pleť.
  • osvěžuje, zjemňuje a hydratuje pleť
  • důkladně pleť vyživuje
  • revitalizuje a zklidňuje
  • rozjasňuje
  • obnovuje rovnováhu pleti a její přirozené pH
Cena: 110.- za 50 ml

MAUI


Tyhle prďolky jsou tak milé :-) A opět nádherně voní. Jedná se o šampon a kondicioner.
Ideální pro vlasy, které jsou náchylné k suchu, protože šampon je naplněn omlazující směsí šťávy z Aloe Vera, osvěžující kokosové vody, dráždivého kokosového mléka, pikantního guavového oleje a luxusního mangového másla. Koktejl krásně pokryje vaše prameny a nasytí je hydratací pro dlouhotrvající a na dotek hebkost. Vaše vlasy zanechají uhlazený a lesklý vzhled, což je způsobeno tím, že šampon jako hlavní složku neobsahuje chemicky upravenou vodu.

Cena: plné balení 385 ml 170 Kč - šampon i kondicionér mají stejnou cenu

INVISI BOBBLE


A nakonec tato růžová gumička do vlasů, jako stvořená pro moji milovanou vnučku :-)

Cena: 165.-

Přepočítávala jsem kurzem 27,5 Kč.

Tak co říkáte? Já jsem spokojená s celým obsahem. Moc se těším na další krabičky, taštičky či jiné boxíky :-)
 

7 komentářů:

  1. Zajímavé, ten krém je normál nebo opalovák nebo tělový krém? Že mne zaráží právě ta vonná stránka. Ten šampon bych brala, mám problém s polétavými vlasy doma. od kadeřnice do prvního umytí OK ale pak už mi to zas na koncích všelijak trčí i po použití oleje na vlasy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Normální krém....je docela profláklý, jeden čas ho bylo všude plno.

      Vymazat
  2. Obsah se mi docela líbí, využila bych všechno kromě gumičky (tedy přijde mi sakra drahá), na ten můj "myší ocásek" je moc robustní...

    OdpovědětVymazat
  3. 👌👍😉 Krém Sol Janeiro jsem dostala od Hani a jsem naprosto nadšená. ☺♥

    OdpovědětVymazat
  4. Box se moc povedl a za tu cenu je to naprostá pecka :) Já znám jen gumičky Invisi Bobble, jejich pořizovací cena je vyšší, ale fakt se vyplatí a žádné jiné gumičky už nepoužívám :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  5. Ahojky,
    já jsem měla LFB předplacené poměrně dlouho a ty starší obsahy se s těmi novými vůbec nedají srovnávat. Za mě je to už velká slabota a jen čekám, až mi v prosinci skončí předplatné.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.