sobota 3. června 2023

10 NEJ: KVĚTEN 2023

Krásný měsíc kdy všechno kvete a zelená se. Dokonce i pršelo - jaro jak má být.

Tady je moje desítka toho nejlepšího.

1. KNIHA

STÍNY NAD PECAN HOLLOW

Příběh Kit, která to od mládí neměla rozehráno nejlíp. Je jedním z Texaské dvojky - vykrádači benzinek. Touží po rodině, po lásce, ale dostává se jí v ne úplně dobré podobě. 

Víc bude v samostatném článku.

2. FILM

PIANISTA


Květen je měsíc svátku konce války. Tento film patří k těm, které by měl vidět každý. Já ho miluji i nesnáším....stejně jako Schindlerův seznam, Habermmannův mlýn atd. Znáte tento film?

3. JMÉNO

JANA


JANA - to je jméno znělé,
mívají ho holky skvělé.
Jana - moje kamarádka,
super ženská je to zkrátka.
Kolegyně jménem Jana,
pracovitostí je známa.
Kolem mě je spoustu Jan,
skoro se v nich nevyznám.
Kolegyně, kámoška i teta - 
ať vám život jenom vzkvétá.

4. UDÁLOST

OSLAVA 110tin :-)


Máme dohromady 110 let. Já 50, on 60. A tak jsme to oslavili.


Dort pro mého kuřáka :-) Ten popelník s vajgly byl tak autentický, že ho nikdo nechtěl ochutnat :-)


Gratulant nejmladší, milovaný....


Dostali jsme mnoho darů, ale na tento se těším ( manžel moc ne :-)) nejvíc.

5. TIP/DOPORUČUJI

PŘEDPLATILA JSEM SI.....


LookFantastic beauty box :-) Neodolala jsem a hned ten první je super. A v čem spočívá můj tip?
Pokud byste po něm taky zatoužili, objednejte přes oficiální stránky Lookfantastic. com, kde vás vyjde levněji než na českých stránkách. Libra jde totiž dolů👍Takže vyšel jeden box na 338 kaček 👍💪Na těch českých za něj dáte 400.-
Bude samostatný článek o produktech.

6. RECEPT

DOMÁCÍ BUJÓN


Vlogerka, jejíž videa mám ráda, dělala tento bujón. Mám v plánu ho vyzkoušet, ale ráda bych, aby jste mně vy, zkušené kuchařky, řekly, jestli si myslíte, že do toho vůbec mám jít. Myslíte, že to bude fungovat?

7. PŘEČTENO

TŘI ŽIVOTY


Je od autorky Skříně plné Diora nebo Pařížské švadlenky, což jsou obě naprosto výborné knihy. Takže jsem měla vysoká očekávání. Jestli se naplnila se dočtete v článku, který vyjde 7. 6.

STÍNY NAD PECAN HOLLOW


Novinka, která mě zaujala anotací. Samostatný článek brzy :-)

8. NÁKUP

VESELÉ JARNÍ/LETNÍ BOTY TOMS



Jsou velmi pohodlné a mají krásný design.







Za plnou cenu bych je nekoupila, ale vychytala jsem akci a jedny mě vyšly na necelých 500.-

9. FOTKA

:-)


Tohle je závěr naší společné oslavy. Máme se rádi, i když jsme spolu už 18 let.

10. CITÁT


Tohle je hodně pravdivý citát.

Krásné dny plné slunce, pohody a radosti přeji všem mým věrným čtenářkám.















 

8 komentářů:

  1. Pravda pravdoucí! Nás Jan je jak máku :-) Jinak tedy dort byl boží! Měj krásný víkend!

    OdpovědětVymazat
  2. Míšo, oběma dodatečně všechno nejlepší k narozeninám.
    My mrazíme vývary a používáme pak ty, s domácí výrobou bujonových kostek nemám zkušenost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jenže vývary zabírají tolik místa....a já mám malý mrazák :-)

      Vymazat
  3. Tak dodatečně, oběma všechno nej, nejlepší. Olava vypadá krásně, fotky mluví za vše. Jedna povedenější, než druhá. TOMS botky jsou top. ♥♥ Pianistu mám také ráda.

    OdpovědětVymazat
  4. Gratuluji k povedenému dortu a k narozeninám. Tomsky vypadají super. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.