sobota 17. června 2023

MOJE NOVÉ PLAVKY

 Blíží se léto a já se rozhodla pro nové plavky. Ne opalovačky, ale plavky. Víte jaký je rozdíl? Plavky jsou jednodílné. 

Jednodílné nemám. A protože mám postavu velmi sošnou ( rozuměj baculatou) a taky patřím k těm, na kterých příroda nešetřila v oblasti poprsí, šla jsem tam kde nakupuji podprsenky. Do e-shopu Astratex.

V tomto e-shopu není možné, aby si někdo nevybral. Mají totiž velikosti od 60A až po 125T. Vybere si tam žena typu Twiggy i Helenka Růžičková.  A ten výběr...... Zabrousila jsem i do oddílu dvoudílných plavek.

Taky zde mají výborný systém na zjištění velikosti. Takže já si zadala své parametry a vyšla mi velikost plavek 85E. 


Vybrala jsem tyhle s názvem Selma. A musím říct, že jsou opravdu krásné. Tím, že nejsou jen černé, ale vršek je bíločerný, mají šmrnc, který nepohoršuje a je mi příjemný.



Cítím se v nich dobře, což je u plavek velmi důležité.
Krásně sedí, jsou pevné, ale nikde netlačí, nezařezávají se.


Navíc mají možnost vrácení zboží zdarma. Jednoduše a efektivně :-) Vratku najdete v balíčku.


Vratka


Taky přijde spousta slevových kuponů.


Dávám vám je k dispozici.





Závěrem můžu říct, že dodání bylo velmi rychlé a celkově jsem spokojená. 

Na tomto e-shopu nakoupíte nejen pro sebe, ale i manžela, děti a dokonce i pro svůj byt :-)

Znáte Astratex? Napište mi. 









9 komentářů:

  1. Já na Astratexu nakupuju prádlo od první chvíle co se objevil na trhu. vycházelo totiž mnohem lépe cenově než v kamenných obchodech. Ovšem od doby co přešel do Babišova impéria ceny neskutečně vylétly nahoru. Takže nakupuju jen když mají akce. Plavky(dvoudílné) jsem si tam koupila vloni. Tedy já si je vybrala a kamarád mi je jako opožděný dárek k narozeninám zaplatil. Taky mám problém s velikostí, jsem na tom stejně jako ty, takže mi jejich prádlo a systém vyhovuje. Jednodílné plavky moc nemusím, ale taky jedny mám. To když jdu někam na veřejnost, což je zase velmi sporadicky. Domu na terasu a k bazénu mám vždy dvojdílné....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle jsou moje první jednodílné....halt věk, hormony a radost z jídla mě donutili :-)

      Vymazat
  2. Astratex znám podle jména, ale nikdy jsem tam nenakupovala. Mám kousek podnikovou prodejnu Triola, tak "lovím" tam.
    Jinak plavky sis vybrala pěkné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když máš Triolu blízko tak není divu, že tam lovíš. Taky bych lovila :-)

      Vymazat
  3. Vybrala sis krásné plavky, tak ať je v létě pořádně využiješ :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Využiju je už teď, ve čtvrtek ojíždím směr polské Tatry a tam je i termální koupaliště.

      Vymazat
  4. Pěkné plavky, elegantní. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Ahojky,
    nové plavky se mi moc líbí, takové bych si taky vybrala:-)
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.