sobota 10. června 2023

SPOTŘEBOVÁNO: květen 2023

 Co jsem spotřebovala/ochutnala v tomto měsíci? Není toho moc, tak jdeme na to.

KOSMETIKA

ZIAJA


Tento krém je ideální pro suché, namáhané ruce. Krásně je zvláční, vyživí a rychle se vstřebá. 
Cena: 65.-, ale v akci se dá pořídit za 30.-

PALMOLIVE


Úžasně vonící sprchový gel, který nevysušuje. Udělá bohatou, hustou pěnu a ta vůně....ovocná a svěží.
Cena: 50.-

TESORI ´d ORIENTE


Asi nikdy jsem nedostala tolik komplimentů na vůni jako u této verze Bílé pižmo. Dokonce předčila mnohem dražší toaletní vody. Je to vůně jemná, pudrová, květinová....krásná.
Cena: 149.-

SEBAMED PRO!


Regenerační krém s pH 5,5. Zklamání. Na moji suchou pokožku nestačil. Stahoval mě a měla jsem pocit, že se do 15 minut musím znovu natřít. 
Cena: 250.-

DOMÁCNOST

DONTODENT


Tyto párátka kupuji v DM. Vyhovuje mi, že mají na jednom konci špičku a na druhém štěteček. Používám jen tu stranu se štětečkem. Mám zuby hodně těsně u sebe a tento se dostane mezi skoro všechny.
Cena: 50.-

CIF


Miluji jeho pomerančovou vůni. Střička funguje výborně. Dělá všechno co má - odmašťuje, čistí...a ta vůně je bonus.
Cena: od 85.-

POTRAVINY

LINDT


Absolutně výborná. Pro mě novinka, kterou jsem si vychutnávala po čtverečkách, protože to u kvalitní čokolády stačí.
Cena: 85.-

SNACK DAY


Moje No.1
Miluji.
Cena: 35.-

To je všechno....znáte něco z  článku? Napište mi.
Přeji krásné dny plné sluníčka.


8 komentářů:

  1. Ahoj, Tesori vůně je super, a SebaMed kosmetika mi taky sedla : ). Hezkou neděli přeji.

    OdpovědětVymazat
  2. Jop, Ziaja krémy jsou super.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  3. Mám vyzkoušenou vůni Tesori (měla jsem strach, že na mne bude těžká, ale je OK), a krém Sebamed (za mne průměr). Sprcháč na mne ještě čeká. Mrknu po párátkách, krému na ruce a po čokoládě, tyhle při produkty mne zaujaly - díky za tip.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S krémem na ruce od Ziaji nesáhneš vedle. Mám jich vyzkoušených moc a všechny jsou super.

      Vymazat
  4. Ahojky,
    měla jen ten krém a taky mi vůbec nesedl. Sprchový gel voní moc hezky, taky jsem měla velké balení. Te Cif čistič mám doma ještě v dalších variantách a jsem s ním moc spokojená.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Na Ziaja také ráda nakupuji, ale tyto výrobky jsem ještě neměla. Vždy mi pošlou i nějaký vzoreček jako dárek, což je super. I ceny jsou velmi vstřícné.

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.