úterý 10. října 2023

10 NEJ: ZÁŘÍ

Září bylo krásné, slunečné a teplé. Věřím, že krásné pro všechny. Jaké jsem ho měla já?

1. KNIHA

ČLOVĚK GABRIEL


Krásný příběh jednoho života. Pohled do duše citlivého člověka u etnické menšiny.

2. FILM

BOD OBNOVY


České sci-fi o nesmrtelnosti. Stačí se zálohovat a můžete žít napořád.
Moc mě zajímalo jaké bude novodobé české sci-fi. A víte co? Bylo to dobré. Zajímavý námět, super zahrané - hlavní představitelka, byla výborná. 

3. BÁSNIČKA

ZLATUŠE


Tuhle dívku Zlatuši,
trápí něco na duši.
Nemá ráda žádné lhaní, 
to ji potom nejde spaní.

Všechno chce mít naklizený -
učme se od této ženy :-)
Ani chloupek, žádné smetí,
jinak všechno z domu letí.

Ale když je veselá,
spousty srandy udělá.
Kamarádka jak má být,
baví mě s ní klábosit.

4. UDÁLOST

ŠKOLNÍ SRAZ


Společné mládí, zážitky, školní léta....Je nám 50, ale když si spolu povídáme jakoby nám bylo zase 14.
Je krásné se jednou za čas sejít.

5.DOPORUČUJI

KRÉM NA OBLIČEJ ORIGINS

www.sephora.cz

Naprosto tuto značku miluji. Krém je hydratační, vitamínový, má úžasnou texturu a jemňounce pomerančovou vůni. Jeden z nejlepších krémů pro moji sušší pleť.

6. RECEPT

PEČENÁ VLOČKOVÁ KAŠE

Tohle není nejfotogeničnější záběr, ale co už :-)

Naprostý podzimní must have! Recept vyjde brzy, je jednoduchý a budete se olizovat až za ušima.

7. PŘEČTENO

ŽENA, KTERÁ SE PONOŘILA DO SRDCE 


Zvláštní, neobvyklý a zajímavý příběh o autistické dívce, která zvládla nevídané.
Tady ji mají za pár korun, kdyby měl někdo zájem.



Krásný příběh.



Krimi ze Slovenska. Jadrný příběh, docela dobré čtení.



Smutný a opravdový lidský příběh.

8. NÁKUP

NEZBYTNOST NA LÉTO


Ať už na svatbě, výletě nebo pod pergolou - tohle bylo nejvyhledávanější věcí tohoto léta.
Za mě lepší vějíř než ventilátor. Pořiďte si zásobu na příští rok :-)

9. FOTKA

PROCHÁZKA KOLEM ŘEKY


Prostě jsem jen udělala blik mobilem....není to krása?


10. CITÁT


Podzim nám ukazuje, jak nádherné může být nechat věci odejít.










 

2 komentáře:

  1. Ty poslední dvě ftoky jsou skvělé.
    Dívku mlze jsem četla - a hrozně mi lezl na nervy hlavní hrdina (viz moje recenze na blogu)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi fotka líbí. A naprosto souhlasím s s názorem na vyšetřovatele :-)

      Vymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.