sobota 21. října 2023

LOOKFANTASTIC BEAUTY BOX: Říjen 2023

 Mám tady další beauty box z Lookfantastic.com. Hned na úvod musím pochválit obsah, moc se mi líbil. Vím, o jedné kolegyni blogerce ( Hani:-), které v krabičce chyběl 1 produkt. Já je měla všechny. 


DELILAH


Tužka na oči v černé barvě. Je skutečně černo černá, nádherně maluje i na mém, již mírně povoleném, víčku.
Cena: 16,50 Ł
 
LIXIRSKIN


Krém, sérum a primer v jednom produktu. Nejsem příznivcem mnoha v jednom.....ale uvidíme, možná jsou dražší produkty i v tomto lepší.
Cena: 49Ł za 100 ml -tohle je travel size

ESPA


Tato značka bývá v boxu docela pravidelně. Detoxikační maska má vyplňovat a rozjasňovat pleť. 
Cena: 40Ł za 55ml - v boxu travel size

BEAUTY WORKS


Prostředek na ochranu vlasů proti vysokým teplotám při úpravě vlasů. Obsahuje arganový olej a je v sáčku, který se dá uzavřít, takže vhodný třeba na cestování.
Cena: 14,99Ł za 250 ml

LOTTIE


Rtěnka v krásném sametově nude barvě. Na fotce vypadá hodně tmavě, ale ve skutečnosti je přirozená, vhodná na toto podzimní období.
Cena: 6Ł

BRUSH WORKS


Nostalgie....za dob mého mládí nesměly kleštičky na řasy chybět u žádné dívky:-)
Cena: 5Ł

Já jsem spokojená. Platila jsem 376 KČ.
Přeji krásné podzimní dny.

2 komentáře:

  1. Ta rtěnka nevypadá špatně - barva asi bude spíš odpovídat úvodnímu obrázku, což? I když mně by nevadila ani tmavá, mám tmavší odstíny docela ráda.

    OdpovědětVymazat
  2. Nic z toho vůbec neznám, ale ta rtěnka vypadá dobře! :-)

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.