neděle 29. října 2023

VÍNO? VÍNO!

Už jednou jsem měla tu čest s tímto e-shopem spolupracovat. Je plný vín - bílých, červených, oranžových, šumivých, sektů......Vín z celého světa. Když mě oslovili znovu, neváhala jsem.

Minule jsem si vybrala tyto vína - článek.

A nyní?

ZBYNĚK OSIČKA CUVEÉ ANO


Jedná se o Tramín červený, Chardonnay, bílé, pozdní sběr. Toto víno je z velkopavlovické podoblasti. Tam to znám, mám tam totiž sestru. Takže můžu věrohodně potvrdit, že vína jsou tam lahodné, plné chuti. Konkrétně tohle se hodí k sýrům s modrou plísní nebo k čokoládě.
Upřímně, dát mi tohle víno s čokoládou a gorgonzolou jako dárek - velmi bych to ocenila.

DOMAINE HAUT - MARIN


Francouzské víno až z Gaskoňska. Ano, tam odkud jsou tři mušketýři. Je docela možné, že i oni si zamilovali tohle suché, červené víno.
Jeden ze znalců vín při ochutnávání cítil dokonce krvavá telecí játra 👀
Dokonale se hodí k tataráku. A já se strašlivě těším až uvařím Beef Bourguignon a k němu toto vínečko.

ZLOMEK&VÁVRA


Nedokázala jsem odolat 😍 Tuhle dobrotu totiž dobře znám. Je z vinařství, které mám za rohem, které produkuje výborné vína a tyto jejich perlivé se tak dobře pijí v létě. Míchaný nápoj z prosseca a bitter aperitivu - to ukrývá tato plechovka.

A nakonec bonus - vinařské tričko👍 


Už se vidím, jak na příštích Slavnostech vína chodím s koštovačkou sklípek od sklípku oblečena v tomto stylovém tričku.
Nádhera.


Tohle je můj tip na skvělý dárek pro milovníky dobrého moku.

Jak jste na tom vy s konzumací vína? Taky jste se k němu zahořeli láskou až ve vyšším věku jako já? 







 

4 komentáře:

  1. Já mám víno ráda už dlouho, výrazně preferuji sušší bílé, i když nepohrnu dobrou polosladkou Pálavou nebo červeným vínem. I když na stará kolena jsem si oblíbila i karibské rumy :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vybrala jsi skvěle. :) Já mám nejraději polosladké vína.

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem milovník bílých polosuchých nebo polosladkých víneček :) Ať chutná :)

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.