sobota 14. října 2023

PEČENÁ VLOČKOVÁ KAŠE

Možná jsem jediná kdo to nezná....možná jsem objevila Ameriku....a možná ji neznáte ani vy. 

Podzim pro mě znamená čas na kaše. A tato pečená je tak dobrá, že ji klidně můžete vydávat za dezert.

Co budeme potřebovat na 1 porci:

1/2 hrnku ovesných vloček

1 vejce


1 banán


1/4 hrnku mléka


1 lžička prdopeče


Špetka soli....kdo chce může přisladit medem, javorovým sirupem....


Všechno dohromady rozmixuj na kaši.


Vhodnou nádobku vymaž máslem.


Šup tam  kaší a honem do trouby 160st. 15 minut.


Nahoru nastrouhej čokoládu ( já jsem líná takže žádné strouhání) a můžeš konzumovat :-)


Moje tipy: zkoušela jsem přidat lžíci kakaa - luxus. A pak taky arašidové máslo - pohádka.
A když si nahoru přidáte ovoce a jogurt 💓......napište mi jestli to vyzkoušíte jestli vás to taky tak nadchlo.

3 komentáře:

  1. Míšo, já dělám podobný moučník/snídani v mirkovlnce (ke to rychlejší - "vlní se" jen tak asi 3 minuty) - mám ho i na blogu pod názvem "mug cake" asi dva roky zpátky (dělávala jsem si ho hodně v době práce z domova za covidu). Už jsem ho dlouho neměla, musím to zas oživit.

    OdpovědětVymazat
  2. K snídaní dobrý! Spíš bych se klonila k tomu mikrovlnění, přece jen když není tolik času , je to rychlejší.... vyzkouším.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to vypadá dobře, to určitě vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.