čtvrtek 30. listopadu 2023

LOOKFANTASTIC BEAUTY BOX: Listopad 2023

 I v listopadu mi přišel balíček až z daleké Velké Británie. Jeho podtitul je - PÁRTY!!

Jaký byl jeho obsah?

Jdeme na to.

FRANK BODY


Exfoliační kofeinové sérum na vlasovou pokožku. Odstraňuje odumřelé kožní buňky, prokrvuje pokožku, vyživuje ji.
Jedná se o plnou velikost za 16,95 Liber

CIATÉ


Oční stín v barvě Ametyst. Je plný třpytek. Jako dělaný na Silvestrovskou party.
Plná velikost - 22 Liber. 


PETER THOMAS ROTH


Oční sérum, které je velmi luxusní. A já ho moc ráda vyzkouším.
Cena 5 ml - 7,97 Liber


ELEMIS


Tohle je krém na tvář, který má dodat super výživu. Elemis je známá značka, takže opět velmi dobrý výběr.
Cena za 15 ml - 17 Liber


MOLTON BROWN


Mycí gel s vůní cypřiše a mořského fenyklu. Je to krásná, svěží bylino - mořská vůně.
50 ml - 5 Liber

OUAI


Vlasový kondicionér, který už jsem vyzkoušela a je super. Vlasy jsou po něm hebké a krásně se rozčesávají. Zabraňuje vysušení a krepatění.
25 ml - 8 Liber


Boxy nejsou všechny stejné, každý předplatitel dostane stejný počet produktů, stejné značky, ale třeba jiné řady.

Já jsem si box předplatila na 12 měsíců, proto za něj platím 13 Liber.
Tento box má hodnotu 77 Liber.
Můj tip na vánoční dárek :-)

A ještě jeden tip - objednávám z anglických stránek, ne českých 😉


4 komentáře:

  1. Zajímavé kosmetické výrobky. Pěkné dny.

    OdpovědětVymazat
  2. Ja som ukončila odoberanie Lookfantastic boxu a keď vidím tento, trošku to aj ľutujem. Elemis, Molton Brown sú skvelé značky, ktoré zbožňujem. Okrem toho sa mi veľmi páči aj ten očný tieň od Ciaté.
    Pinkshaaark

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.