středa 1. listopadu 2023

OBRÁZKY ZE ŽIVOTA - FOTKY

 

Zachycení okamžiku....první krok....svatba....dovolená...
Fotky jsou jedny z nejdůležitějších věcí v životě.



Měla jsem možnost vyzkoušet si jak e-shop tiskarik.cz funguje.

Mají program přímo na stránkách, nic si nemusíte stahovat do PC.


Pak jednoduše, intuitivně a krok po kroku tvoříte co chcete.

Kalendáře, pexesa, knihy, obrazy.... 




Kalendáře jsou oblíbeným dárkem pro babičky, tety....Na eshopu můžete vybírat z nepřeberného množství designů. 


A co takhle potisky na hrnky? 



Super dárek je i pexeso. 

A dcera si nechala udělat samolepky na polep důležitého moku ku příležitosti její svatby :-)
Na stránkách je přímo svatební portál, kde najdete oznámení různých motivů. Jmenovky, uvítací karty, menu.....prostě na co si vzpomenete.


Všechno přijde dobře zabalené. Komunikace, rychlost dodání je na jedničku.



Já mám fotky moc ráda. Uznejte sami - koho baví sedět u PC a prohlížet si nepřeberné množství neuspořádaných fotek? Není lepší vzít si fotoalbum nebo foto knihu a probírat se vzpomínkami tak?




4 komentáře:

  1. Zrovna před chvíli jsem přemýšlela, že bych manželovi mohla udělat knihu fotek z našich letošních výletů....

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělý tip na milý dárek, já si také moc ráda prohlížím stará alba a máš pravdu, že je to úplně něco jiného než prohlížení fotek na PC. Má to atmosféru, trochu nostalgie a vzpomínky jsou tak nějak jiné 😊😀

    OdpovědětVymazat
  3. Loni jsem si nechala dělat hrníčky (nebo už snad předloni?), jsou moc pěkné :)

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.