středa 15. listopadu 2023

HP A TAJEMNÁ KOMNATA - ilustrované vydání

Miluju, miluju, miluju....Těším se jako malá holka až si znovu začnu číst Harryho Pottera v těchto ilustrovaných skvostech.


Na fotkách nemůže vyniknout dokonalost obrázků.




A jestli si snad myslíte, že cena za tak krásnou knihu musí být závratná, tak se pletete.



Na e-shopu Dobré knihy zjistíte, že mají všechna ilustrovaná vydáni HP za krásné ceny.


Blíží se Vánoce a já už vím, že další do sbírky mi Ježíšek přinese 😍


Kdy naposledy jste vy měli radost z něčeho materiálního?

 

13 komentářů:

  1. Musím říct, že vypadají opravdu překrásně!
    Děkuji za tip a přeji hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou to překrásné knihy a já se těším až bude vnučka dost velká na to, abychom si je mohly číst.

      Vymazat
  2. Tahle ilustrovaná vydání jsou kouzelná ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Ó, tak to je krása! Moje asi poslední radost z materiální věci byla vloni, když jsem si koupila ve FotoŠkoda další starosklíčko na focení.... i když kdyby ses zeptala na zážitkovou radost tak té by bylo mnohem víc. Dvojboj balón - letadlo, Vídeň a teď naposledy setkání dandíkářů ve Veltrusech...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem letos letěla balonem a bylo to naprosto dokonalé.

      Vymazat
  4. Thank you for being a beacon of wisdom and a source of inspiration for your readers.

    OdpovědětVymazat
  5. Skvost, který nám zdobí knihovnu. Už sice Harryho máme a známé od A do Z, ale tahle krásná ilustrovaná vydání jsme si nenechali ujít. Koupili jsme si knížky předloni na Vánoce a jejich čtením jsem strávila většinu minulého roku. Jak jsem napsala, člověk to zná, ale díky krásným ilustraci to byl úplně jiný zážitek ze čtení. 🙂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc se těším až je budu číst s vnučkou. Doufám, že ji budou bavit :-)

      Vymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.