čtvrtek 9. listopadu 2023

10 NEJ: ŘÍJEN 2023

 Máme krásný a dlouhý podzim. Moje nejmilovanější období....

1. KNIHA

V HLAVNÍ ROLI ADELE ASTAIROVÁ


                                                                            -klik-

Většina lidí zná Freda Astaira. Ale kdo ví, že měl sestru? Že byla jeho první taneční partnerkou? A že byla nadanější než on sám? O knize bude samostatný článek.

2. FILM

STARDANCE

Vím, není to film 😁ale do mého výčtu Top v tomto měsíci prostě patří tento úžasný pořad. Při jeho sledování mi nezmizí úsměv z tváře a občas mám i zimomriavky :-)

3. JMÉNO

MICHAELA


                             
                               Michaela- jméno ryzí,                                     
                                           mé rodině není cizí.                                                
                        Jedna Miška - neteř krásná,                    
                                           hlavně v kroji bývá šťastná. 
                                           Když jsou hody, když se zpívá, 
                                           naše Miška radost mívá.
    
 Další Miška, to je zkrátka,
  má nejlepší kamarádka.
I když oceán nás dělí,
každý hovor s ní je skvělý.

A kdo tento blog že dělá?
No přece já - Michaela.
Mám své jméno prostě ráda,
vybrala ho dobře - máma.

4. UDÁLOST

BROUČKIÁDA

Tuhle milou berušku jsem malovala já :-)

Vnučka začala chodit do školky. Mají tam spoustu akcí. Zúčastnila jsem se akce, kdy se broučci ukládali k zimnímu spánku. Děti tam měly plno her a lampionový průvod. Ale taky si měly vyrobit broučka...z papíru, dřívka, šišek, namalovat na kamínek....A toho pak daly k zimnímu spánku pod strom, přikryly ho listem a zazpívaly mu. Vnučka dávala k zimnímu spánku tyhle :-)

Tento krasavec je od manžela

5. DOPORUČUJI

AVIVÁŽ PUELLA


Značka pro mě naprosto neznámá. Navedla mě na ni dcera, které to doporučila kamarádka. Objednala jsem si vzorky a tedy musím konstatovat, že mi ještě nikdy nevonělo prádlo víc. I po vyžehlení, uklizení a několikadenním uskladnění ve skříni. 
Znáte tuhle značku? Jaké s ní máte zkušenosti?

6. RECEPT

KVĚTÁKOVÉ KARI


Recept mám na IG, dám sem odkaz: KARI
Mělo obrovský úspěch. Určitě ho sepíšu i sem, protože je to výborné podzimní jídlo.

7. PŘEČTENO

Opět budou samostatné články. Takže zde jen rychlý názor.

KOUZELNÁ PAŘÍŽ - OBCHŮDEK S KNIHAMI


Moc hezké čtení pro pravé knihomoly.
Můj tip na vánoční dárek pro každou ženu.

V HLAVNÍ ROLI ADELE ASTAIROVÁ


Fred Astair - víte, že? Ale kdo byla Adele?
Nádherné vyprávění o jednom neobyčejném životě.

VLKOCHODCI


Krásný příběh pro děti, ale i mě velice bavil.

8. NÁKUP


Já už nakupuji dárky k Vánocům. Mám ráda klid před Vánoci, chci si atmosféru užít a ne běhat po obchodech a do košíku házet blbosti jen proto, aby něco pod stromečkem bylo.  Mám ráda dárky promyšlené a na míru obdarovaného.
A proto sem nenapíšu žádná konkrétní dárek, ale za to bude brzy článek mých tipů na dárky k Vánocům.
Budu ráda, když mi do komentáře napíšete nějaký svůj tip.

9. FOTKA

ŽLUTÝ SVĚT


Jeden podzimní podvečer....

10. CITÁT


Tak, tak....

Mějte krásné dny. Nenadávejte, že už jsou v obchodech Vánoce.
Užívejte si každý den jakoby byl poslední 💓












10 komentářů:

  1. Pěkně zpracovaný článek. ;- ) Také jsem v říjnu přečetla stejnou knihu - Obchůdek s knihami a je to moc milý příběh.

    OdpovědětVymazat
  2. Závidím, že jsi schopná nakupovat dárky s předstihem. Já bych buď nevydržela do Vánoc a přozradila je nebo bych je naopak schovala tak dobře, že bych je na Vánoce nenašla. Je mi souzenou shánět dárky na poslední chvíli :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, já vlastně musím, protože moje děti a příbuzní ( dcera, syn, zeť, snacha, synovec, švagr)mají narozeniny v listopadu a prosinci, takže nakupuji dárky celý podzim :-)

      Vymazat
  3. Tak už mám pár dárků :o), u nás si roky píšeme wish listy, to je velká pomoc, aby měl obdarovaný opravdu radost.
    Parfémy do prádla používám asi půl roku, jsou opravdu skvělé!
    Moc hezký citát!
    Přeji příjemný pátek. Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Květákové kari mám v plánu udělat, jen asi vejce nebudu přidávat přímo do jídla. Cizrnu a kari pastu stopro. Moc hezký článek. Krásný víkend Míšo přeji. ☺♥

    OdpovědětVymazat
  5. Knihu Kouzelná Paříž si píšu na seznam a poptám se v knihovně. Vzorky aviváže jsem si hned objednala a moc děkuji za tvoje tipy. Hezký den, pá 🙋‍♀️😊

    OdpovědětVymazat
  6. Já nedokážu kupovat dárky s předstihem, asi k tomu potřebuju už tu blízkost vánoc. Takže pravidelně začínám až v půlce listopadu, zatím mám pouze dva :)) Ale stíhám vždy, zase nesnáším nákupy pár dní před Štědrým dnem, to zas ne, to mě v obchodě nikdo neuvidí :))

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.