pátek 15. prosince 2023

LOOKFANTASTIC BEAUTY BOX: Prosinec 2023

 Prosincový box je tady. Za mě tedy dost dobrý.

STYLDRY - cestovní velikost


Maska na vlasy, která vlasy vyživí, hydratuje a zanechá je krásně lesklé. Jelikož si masky na vlasy vlastně nekupuji, jsem ráda, když se v boxu nějaká objeví. A tahle voní úžasně a recenze má výborné.
Cena: 4Ł

THE RITUALS -  cestovní velikost


Tuhle značku miluji. Jejich vůně jsou vyhlášené a pečující kosmetika jakbysmet.
Ayurvédská řada voní jako luxusní lázně. Tento tělový olej obsahuje mandlový, moringový a kokosový olej.
Cena: 7Ł

PIXI - plná velikost


Čirý gel na obočí, který ho zafixuje a udrží tvar.
Cena: 12Ł

REVOLUTION - plná velikost


Sérum z oleje z šípkových semínek. Což znamená, že je plný vitamínu C. Rozjasňuje pleť, vyrovnává texturu a bojuje s matností pleti.
Všechno s vitamínem C je teď hit. A já vím, že na pleti dělá zázraky.
Cena: 10 Ł

BRUSH WORKS


Froté čelenka, která udrží vlasy, když se malujete, dáváte masku nebo provádíte čistící rutinu.
Tento produkt mě potěšil nejméně, i když ji určitě využiju, protože žádnou takovou nemám.
Cena: 10 Ł

RODIAL - cestovní velikost


Enzymatický peeling. Obsahuje opět vitamín C, enzymy z papáji, jojobové kuličky....Pleť rozzáří a barevně sjednotí.
Opět vitamín C.....super.
Cena: 8Ł

Za mě opravdu vydařený obsah. Všechny produkty využiji, nic neposílám dál :-)

Objednávám tady.

ZAPLATILA JSEM: 13 Liber


3 komentáře:

  1. Ja som odoberanie Lookfantastic boxu asi pred tromi mesiami zrušila. Niekedy to ľutujem, ako napríklad tento mesiac, pretože je tentokrát boxík ozaj podarený. Ale odoberám ešte iné boxy, tak uvidím, či sa k nemu ešte vrátim.
    Pinkshaaark

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tohle je velice vydareny box

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je pěkný boxik. Rituals raky miluju, o vánocích nesměl chybět 😊

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.