úterý 2. ledna 2024

REBECCA ZANETTI: ZMIZ DOKUD MŮŽEŠ

 Pokračování knihy Uteč dokud můžeš jsem si nemohla nechat ujít.

Opět jsem ji dostala z mého oblíbeného nakladatelství Metafora, za což moc děkuji.

Laurel pořád není rozhodnutá jestli zůstane ve svém rodném městě nebo ji práce FBI odvede jinam. Jenže osud rozhodne za ni. Objeví se mrtvé tělo ženy. Je na kost zmrzlé a kolem jsou poházené černé jiřiny. Navíc má useknuté ruce....

Aby toho nebylo málo, Lauřina nevlastní sestra k ní vtrhne do kanceláře, že ji někdo poházel po cestě k domu kytky - černé jiřiny.

Laurel se pustí do vyšetřování spolu s rancherem Huckem. Hrají o čas, nedlouho po nálezu prvního těla se totiž najde další.....čas hraje pro vraha.


Laurel je inteligentní, přímá a konstruktivní. Což je pro Hucka velmi osvěžující. Oba jsou k sobě přitahování, a i když se tomu brání, je to silnější než oni.

Společně musí zastavit psychopata, který se neštítí ničeho. 


Tato detektivka se čte velmi dobře, má svižné tempo, napětí i nečekané zvraty.
Laurel je mi velice sympatická tím jak je jiná - nechápe narážky či dvojsmysly, všechno bere tak jak je řečeno. Je přímá a očekává to i od ostatních.

Trochu jsem se bála, že druhý díl bude slabý, ale naopak, přátelé, tato série má stoupající tendenci.
Takže rozhodně doporučuji všem kdo nemá rád děsivé thrillery, chce si užít i trochu romantiky a chce i trochu rodinných problémů :-)

HODNOCENÍ



ANOTACE

Agentka Laurel Snowová je zpět a kromě sériového vraha se musí vypořádat s komplikovaným vztahem se svou nově objevenou polovlastní sestrou. „Komplikovaný“ je však slabé slovo.
Nejenže má Laurel podezření, že za záhadným zmizením jejich otce stojí právě Abigail, ale její nevyzpytatelné chování také Laurel ztěžuje život v rodném městečku. Přesto, když Abigail tvrdí, že ji někdo chce zabít, Laurelin instinkt chránit svou sestru se rozběhne na plné obrátky.

Když se však v zasněžených horách začnou objevovat mrtvá těla, obklopená květy černých jiřin, je mezi nimi jedno pojítko: Abigail…

Na scénu vstupuje Huck Rivers, zádumčivý ranger, který je stejně impulzivní a vznětlivý, jako je Laurel chladně analytická, což z jejich spojenectví činí tikající bombu. Aby se však postavila tak děsivě brilantnímu vrahovi, agentka bude potřebovat veškerou pomoc, které se jí může dostat. Záchrana sestřina života by ji totiž mohla stát ten její…




4 komentáře:

  1. Četla jsem a v podstatě souhlasím s tvým hodnocením - taky se mi to líbilo.

    OdpovědětVymazat
  2. Knížky jsou jistě hodně napínavé. asi se nelze od nich odtrhnout. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Četla jsem zatím předchozí díl a ten se mi líbil

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.