sobota 21. září 2024

T. GEPHARTOVÁ: NEJLEPŠÍ OMYL MÉHO ŽIVOTA

 Tuhle knihu jsem dostala z nakladatelství JOTA

Vlastně nevím proč jsem ji chtěla přečíst. Tento typ knih nečtu....bylo to šlápnutí vedle nebo překvapení?

Zaře jako malé holčičce řekla věštkyně, že najde velkou lásku, dokonce ji řekla i jméno a příjmení toho pana Božského.
Jenže Zara na osudovou lásku nevěří.
Věří na píli, pracovitost a chce být soudkyní. 

Jednoho dne ovšem ono jméno uslyší. A najednou je všechno jinak....


Potká krásného, mladého, úspěšného, vtipného muže. 
Zara poruší všechna svá pravidla a jde s ním do bytu.
Jenže tam se dozví něco co jí naprosto změní pohled na tohoto....člověka.

Jenže on se nechce vzdát. Ještě nikdy nepotkal nikoho jako Zara. Chce ji....a když něco chce tak to taky dostane.

Zara je k němu neskutečně přitahovaná, ale zároveň ji cosi říká, že není takový jakým se zdá.
Jak tohle asi dopadne?


Takže asi tak - přesně vím, které mojí kamarádce kniha poputuje. Ta ji zhltne za 3 dny a bude o ní pět ódy. 
Je to romantická komedie se vším všudy. 
Je tam sranda, dojemné chvilky, ale i zvraty. Takže pro všechny romantické duše bude tato kniha No.1.

Bohužel ne tak pro mě. Já při čtení převracela oči v sloup, odkládala ji s tím, že dál už číst nebudu a své dceři ji nedoporučila.

A mimochodem - sledujte mě na Vinted, často tam najdete knihy za velmi rozumnou cenu. Jsem tam jako Siraelxy - klik

Proto takové hodnocení.

HODNOCENÍ


ANOTACE

Jiskřivá romantická komedie plná vtipných dialogů a silných protagonistů, kteří se nebojí za sebe postavit a rozhodnout se podle svého srdce.

Zara nevěří na osudovou lásku. Láska přece není psaná ve hvězdách. A proroctví pouťové věštkyně o spřízněných duších, které si vyslechla jako malá holka, je jen dětská vzpomínka.

Když však o několik let později uslyší z nemocničních reproduktorů to jedinečné jméno, které jí bylo kdysi předpovězeno, dokonce ani skeptik jako ona se nedokáže ubránit zvědavosti.

A když se z neznámého muže vyklube vtipný, pohledný, inteligentní a úspěšný právník, nabízí se to vše přehodnotit. Ale je skutečně vším, co o sobě tvrdí? Nebo je příliš dokonalý, než aby to byla pravda? Šílená přitažlivost a nepopiratelné propojení tvoří společně smrtící kombinaci. A on je buď její jediná pravá láska, nebo největší omyl jejího života.






1 komentář:

  1. Kdyby se mi kniha dostala do ruky, asi bych ji přčetla, ale pídit se po ní určitě nebudu, takový fanda romantiky nejsem

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.