středa 11. září 2024

SPOTŘEBOVÁNO: Srpen 2024

Protože vás tyto články baví, pokračuji v nich....I když tedy nevím, jestli vás tento neodradí. Bude totiž převážně plný chipsů 😂 

Měli jsme srpen plný oslav a k těm brambůrky patří. Na konci září vyjde článek o těchto úžasných španělských chipsech, takže tam se dočtete všechno.

POTRAVINY 

Španělské chipsy El Valle



O všech můžu říct, že stojí za ochutnání. Víc nebudu prozrazovat, všechno bude v samostatném článku.


BIO MATCHA SHAKE


Značku nevím, kupovala jsem ve zdravé výživě. Chtěla jsem dát matche další šanci. Tento nápoj je s příchutí manga a prostě NE. Já za matcha team nikdy kopat nebudu.
Cena: 20.-

MOGYI


Tohle jsou popcorny. Jeden s karamelem, druhy s karamelem a arašídy. Obrovská dobrota. Popcorn jako takový moc nemusím. Ale tento je výborný.


Objevila jsem ho náhodou v jednom malém obchůdku.
Cena: 26.-

KOSMETIKA



La Vie Est Bell Intensément - parfém, který je sladce šťavnatý. Obsahuje malinu, bergamot, jasmín, růžový pepř. Je to opravdu krásná, smyslná vůně.
Cena: 1060.-/15 ml

MAUI


Šampon už jsem spotřebovala dávno. Kondicionér nádherně voněl...ovocně s trochou mléka, malinko kokosově, trochu mangově....prostě jako léto. Vlasy se krásně rozčesávaly a voněly. Měla jsem ho v Lookfantastic beauty boxu, ale na Notinu tuhle značku prodávají. 
Cena: 240.-/385ml

GARNIER


Hydratuje, dobře pasuje na obličej, není zbytečně nacucaná. Všeobecně maska od Garnier můžu doporučit.
Cena: cca 60.-, ale já kupuji v akci 2+2 zdarma

BELL


Odličovací tamponky, které jsem dostala k nákupu. Jsou malé, kulaté. Mně nevyhovuji ani velikostí, ani složením. Jsou takové drsné, škrábavé.
Ne tyto nedoporučuji.


1 komentář:

  1. Míšo, já odličovací tamponky Bel měla hodně ráda, přišly mi takové nadýchané, měkké. Tedy přesně opak toho co píšeš ty. Ale teď jsem doma odložila balení (větší než to tvoje), kde tamponky mají takovou prkennou podobu a jsou mnohem drsnější. Říkala jsem si, že možná je to jen nějaké vadné balení nebo šarže... Ale je fakt, že od té doby jsem si neměla odvahu Bell koupit - nejsou nejlevnější, takže je obvykle kupuju v nějakém multipacku, na který je sleva. A pokud by zas byly takové, tak by se mi i přes slevu prodražily :(

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.