sobota 28. září 2024

ČLÁNEK O MÝCH NEŘESTECH

Chipsy jsou mojí slabinou. Vždycky říkám, že si nesmím vzít tem první ….prostě vůbec nezačít, protože pak se neumím zastavit.

Naštěstí tuto pochutinu zdražili tak, že ji obcházím ( skoro) bez zájmu. A navíc - jsem vybíravá. Nechutnají mi obyčejné solené a už vůbec paprikové.

Miluji octové, ty jsou Top. A vůbec neobvyklé příchutě - těm neodolám.

www.elvalle.cz


Na IG na mě vyskakovala reklama na španělské chipsy. Blížila se oslava narozenin mého muže a já si řekla - proč neokořenit setkání s rodinou ochutnávkou neobvyklých příchutí španělských chipsů?

Objednala jsem ochutnávkový set a těšila se.
Vytvořila jsem tabulku, do které každý člen rodiny vpisoval číselné hodnocení. 


Na konci bude vyhodnocení.
Musím konstatovat, že všechny byly opravdu kvalitní - velké lupínky, křupavé, nemastné. A ty příchutě? Neskutečné.

Ve všech bylo cítit přesto to, co bylo na popisku.



S příchutí černých oliv - ty olivy jsme tam dokonale cítili.


Tohle byl pro mě vítěz - octové.


Onduladas = naondulované chipsy 😂...prostě vroubkované.




A tohle? Příchuť smaženého vejce.


Ty nejjednodušší, pouze solené. Ovšem tu bramboru cítíte opravdově. Jen mírně solené, aby vynikla naturální chuť.


Lanýžové.

A tady máme výsledky. Omluvte pomačkanost papíru, ale pustil se mi do něj vnuk :-)

1. místo - příchuť rajčat a bylinek
2. místo - octové
3. místo - sýrové + lanýžové
4. místo - limeta s chilli
5. místo - Iberská šunka
6. místo - kečupové
7. místo - smažené vejce
8. místo - vroubkované + farmářské
9. místo - olivové


V tuto chvilku jsem zjistila, že jedny chybí. V balíku nepřišly. Napsala jsem na e - shop a oni mi okamžitě, s omluvou,  chybějící balíček poslali.
A jako omluvu dvě další příchutě navíc.
Tomu říkám péče o zákazníka.




Příchuť choríza se smaženým vejcem by se jistě umístila na předních příčkách. 

Tyto chipsy můžu rozhodně doporučit všem kdo mají chuť experimentovat a třeba oživit večírek nebo oslavu něčím novým.

Tohle není spolupráce, ráda udělám reklamu výrobku, který je dobrý a e-shopu, kterému není zákazník lhostejný.





Žádné komentáře:

Okomentovat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.