středa 4. září 2024

10NEJ: SRPEN 2024

 Konec prázdnin, určitě ne konec léta....Srpen byl horký až žhavý :-) Padlo rozhodnutí - příští léto nás nezastihne nepřipravené! Bude klimatizace 👍

1. KNIHA

VYPRAVĚČKA Z OSVĚTIMI


Silný, dojemný, ale přesto krásný příběh o dívce, která dodávala sílu přežít vyprávěním příběhů.
Už brzy vyjde recenze, kterou si rozhodně přečtěte.
2. FILM

VLNY


Jeden z nejlepších filmů poslední doby. Vím, je ho všude plno....člověk ani nemá chuť jít s davem....Mě vytáhly kolegyně z práce a jsem tomu nesmírně ráda. Ani jedno hluché místo, ani jedna zbytečná scéna.

D O P O R U Č U J I !

3. BÁSNIČKA

ROMAN


                                                            Roman - to je jméno hrdé,    
                                                                bojovné a taky tvrdé.                                                                                                                                 Zakladatel města Říma                                                                                                                               chodí pyšně, chodí zpříma.

V životě to lehké nemá,
dokonalost ve všech hledá.
Vybojovat vše si musí,
v životě si hodně zkusí. 

Tak můj Romčo, synku milý - 
do života hodně síly. 
Ty si všechno vybojuješ 
a v životě šťastný budeš.

4. NEHTY

INSPIRACE NA PODZIM



Které se vám líbí? Mně ty první. 



5. DOPORUČUJI

KAŠMÍR


Dlouho jsem si přála kvalitní svetr. Nejlépe kašmírový. Jenže ty ceny...kurňa, jsou fakt dost vysoké. A pak jsem narazila v C&A na slevy. 

A pořídila tento nádherný kousek. Byl v 50% slevě. Je to m95% kašmír a 5% vlna. 

Těším se na zimu.


6. KAMÍNKY

Doufala jsem, že na dovolené najdu aspoň jeden. Nenašla 😦 A tak jsem aspoň rozdala ty své. A už se 3 z nich objevily na FB 👍 


7. PŘEČTENO

Vypravěčka z Osvětimi


Krásná, dojemná, plná lidskosti.

Přežij, dokud můžeš


Výborná detektivka, opět seriový vrah, nenásilná romantická linka.

Poslední rivalka Coco Chanel


Paříž, móda, soupeření, blížící se válka....

8. RŮZNÉ

KYTKA PRO MUŽE

Oslava strejdových osmdesátin.....

Kytka nesměla chybět.

             


Nejlepší je ta, která se dá sníst :-)


            

A strejdovi se moc líbila.


9.FOTKA


Zajímavě jak je to naše tělo propojené...všechno souvisí se vším.

10. CITÁT

Tohle není citát, spíše afirmace. Moc se mi líbí.


Užívejte si krásných dnů. 

Čeká vás ještě nějaká dovolená? Pokud ano, kde?

My jedeme v půlce září k rakouským jezerům. Moc se těším.





7 komentářů:

  1. Skvělá afirmace, Míšo, souzním. Nehtíčky se mi moc líbí první a druhé a chválím super kup svetříku :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vypravěčku mám taky doma, ale protože jsem nedávno přečetla jiný příběh z Osvětimi, tak jsem ji zatím neotevřela. Dávám si pauzu. Ale ráda čtu, že se ti líbila, protože já v té minulé našla pár chyb, tak jsem úplně nadšená nebyla. O filmu Vlny jsem zatím slyšela v podstatě jen pozitivní recenze, ale zatím jsem se na něj nevypravila.

    OdpovědětVymazat
  3. Koukám, že komentář se mi někam zatoulal, tak ještě jednou 🙂 Nehtiky se mi moc líbí první a druhé, super nákup svetříku. Afirmaci velký palec nahoru a Vlny prostě top, top, top 😍👍😍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Komentář máš nahoře....jako první :-)

      Vymazat
    2. Bože, nejen že na dálku nevidím, ale i tohle 😃😃🙈🙈

      Vymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.