úterý 12. prosince 2017

MŮJ SUPER BOX: Prosinec 2017

Protože jsem zvědavá ženská, objednala jsem si znovu Super box. 
Přišla krabice, která se mi moc líbí a kterou určitě využiji. Byla těžká a já se těšila na obsah.


HELLMANN ´S 




Opět konstatuji, že light výrobky nemám ráda. Takže tuhle tatarku spotřebuji tak, že ji budu míchat s nelight tatarkou.

CHIO



Už víte, že tyto prasárničky mám ráda. Kombinace chilli a limety je moje nejoblíbenější. 

DIJONA



Tuhle značku neznám a ráda poznám...tedy ani ne tak já jako manžel. Ten totiž tuhle super pálivou dobrotu naprosto miluje.

BABIČČINA VOLBA




Jsem ráda, že tyto mouky můžu vyzkoušet, protože za tu cenu bych si ji nikdy nekoupila. Právě dnes jsem z ní dělala těsta na linecké a vanilkové rohlíčky. Namíchala jsem ji půl na půl s normální moukou. Jsem zvědavá na výsledek.

DR. OETKER

 


Dobrá verze zdravé snídaně. Já si občas kaši ráda uvařím, ale spíše než tuhle pytlíkovou, preferuji svoji poctivou :-)



Kdo čte mé články ví, že tento produkt jsem už měla. Rychlovka, kterou dám dceři, aby s ním uspokojila svého přítele než se naučí něco pořádného upéct :-)


I tento puding jsem v už ochutnala. Je dobrý. Pokud máte rádi hrušky s jemným nádechem levandule, jděte do něj.

HAMÉ



Jak vidíte, patřím k těm, kterým přišla tato ovocná věc rozbitá. Naštěstí byla zabalená v dalším obale, takže mi ostatní produkty moc nezapatlala. Přendala jsem si ji do sklenice a ráda vyzkouším až budu péct žabí huby, ze kterých mně vždycky všechno vyteče :-)

PURE A AQUILA




Tohle je dobrůtka, fakt. Jablíčka jsou výrazná a opravdová.


V boxu byly dvě láhve tohoto čaje, ale než jsem stačila produkty vyfotil jedna zmizela :-)
Jsou dobré, malinko sladší a docela drahé.

RAMA



Jsem na ni moc zvědavá. Mám ráda oříškovou chuť skoro všude, takže se těším a pokud zaujme, určitě se objeví v článku o spotřebovaných produktech.

A to by bylo všechno. Celková cena produktů je 428.-
Když si objednáte box jednorázově na stránkách www.mujsuperbox.cz, zaplatíte jen 369.- a kdybyste chtěli předplatné na měsíce 3, pak 299.-

Navíc na blogu probíhají soutěže, kdy můžete vyhrát další produkty navíc.

Napište mi jak se vám líbí.









5 komentářů:

  1. Nevypadá to špatně, ale některé věci se překrývají s Brandnooz boxem, takže pořád váhám. Nerada bych byla doma zaplavené tatarkami, horčicemi a chipsy... ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Až na pár výjimek bych byla také nadšená jak ty :))

    OdpovědětVymazat
  3. Z tohoto boxu bych byla nadšená tak na půl, ale nedá se zavděčit všem. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  4. Myslím, tedy alespon za mě se boxík vydařil, alespon nyní na Vánoce, :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak tento box by mě nenadchl, využila bych asi jen mouku a ovocnou náplň, no možná ještě ty ovocné šťávy. Ale důležité je, jestli jsi byla spokojená ty :)

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.