neděle 12. srpna 2018

10 NEJ: Červenec 2018

První měsíc prázdnin....taky to pořád vnímáte jako prázdniny? I když už dávno pracuji, dávno nejsem školou povinná. Pořád jsou pro mě tyto dva měsíce prázdninové :-)

1. KNIHA

Bella figura


Typicky prázdninové čtení. Jenže je opravdové. Až si ji přečtete bude chtít do Florencie, Toskánská.....Více TADY.

2. FILM

Sully: Zázrak na řece Hudson


Opravdový příběh o hrdinovi, který musel vysvětlovat proč neudělal to co ( dle teoretiků) udělat měl. 
Hrdina, který zachránil několik set lidí, ale rozbil stroj za miliardu.
A navíc Tom Hanks 😍

3. VIDEO

Tohle mě vždycky zajímalo....




4. UDÁLOST

Narozeniny


Tak to je on....automatický espressovač, který udělal mému manželovi neskutečnou radost. Dokázala jsem ho před ním celé 2 měsíce tajit a dělat, že vůbec nevím co mu koupit k narozeninám. 
Měl radost jako malý kluk....a ta ho dosud neopustila. Denně připravuje kávu nám oběma, s úsměvem a dotazem: "Tak jakou dnes?" 


5. RECEPT

Cuketa jinak



Tento recept mám na blogu už tři roky.....Proč ho neoprášit?
Cukety pomaličku končí, ale já věřím, že klasického cukeťáku už máte plné zuby a nepohrdnete jiným receptem :-)

6. VÝHRA

Podařilo se mi vyhrát :-) A to hned dvakrát.



Na blogu u Áje jsem vyhrála balíček kosmetiky.

Ale větší radost jsem měla z této nádhery....


Nádherná publikace o Alžbětě II.

Je o jejím panování od roku 1947 - 1955. 

Kniha je nádherná a v srpnu vám doporučím něco, co k ní patří :-)

Vyhrála jsem ji na FB Žena a život.


7. KOSMETIKA

Řasenka Loreal - Paradise Extatic


Když mi tato řasenka přišla jako výhra, nemyslela bych si, že si ji oblíbím. Zdálo se mi, že má moc velký kartáček, se kterým se bude špatně manipulovat, a že štětinky jsou divně poskládané.
Opak je pravdou.


Je naprosto úžasná. Z mých průměrných řas dokáže vykouzlit husté a prodloužené mrkačky. 
Vím, že je na ni spousta rozdílných názorů, já však patřím k těm, které si ji zamilovaly. Jediné mínus vidím v ceně, ale dá se "vychytat" v akci :-)
Cena: 269.- 

8. TIP DO DOMÁCNOSTI

Narazila jsem na toto video, když jsem hledala něco úplně jiného.

Nic z tipů v něm jsem, zatím, nevyzkoušela, ale zajímalo by mě, jestli vy ano.

Napište mi :-)


9. COKOLIV

Piešťany

Za dob dávno minulých bylo toto městečko vyhlášené. 
Teď se na něj malinko pozapomnělo, což je škoda. 

Naprosto nádherná budova starých lázní, která je dnes opuštěná a chátrá....je to velká škoda.

Na promenádách je spousta vodotrysků a fontánek.
Město je to relativně malé, ale najdete zde všechno.


A za hotel nám tekl Váh, po kterém jsme si udělali projížďku. 


10. CITÁT

Není to úplně citát, ale moudro, které by bylo fajn dodržovat.


Přeji vám krásné léto.

2 komentáře:

  1. Krásné shrnutí :-) prázdninové čtení je fajn, tyto knížky mám ráda. Víc teda čtu fantasy, ale na odlehčení je tohle parádní. Knihu The Crown už mám nějakou dobu v hledáčku. Vypadá perfektně. Do Piešťan jsme jezdili jak děti s babičkou a dědou. Je fakt, že to bylo vyhlášené město a každý rok jsme se opravdu těšili. Mrzí mě, že to tam už není to co dřív... a ta ponurá deštivá atmosféra tomu taky moc nepřidává :D

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.