sobota 6. ledna 2024

10 NEJ: Prosinec 2023

 Rok 2023 byl možná nejhezčí v mém životě.

Slavili jsme kulatiny mé i manžela, vdala se nám dcera, synovi se na rodil syn a dceři holčička. V práci i osobním životě jsem šťastná....

Jdeme na poslední měsíc tohoto roku.

1. KNIHA

BUĎ JAKO ŘEKA


Nádherný, bolavý, opravdový příběh o dívce žijící mezi muži ve světě kde je zakázáno svobodně se zamilovat. Tak jako řeka musí jít pořád dál....přes všechny překážky.
2. FILM

A MÁME, CO JSME CHTĚLI


Komedie, která není třeskutě vtipná, má i vážnou linku. Odehrává se poslední den společného Československa, kdy vyjde najevo jedna nemilá skutečnost.
Moc se nám tento film líbil.

3. JMÉNO

ADAM A EVA


Adam a Eva - co byli v ráji,
sežrali jabko a vše bylo v háji.
Vyhnal je z Edenu vousatý chlap,
věřte či nevěřte - bylo to tak.

Tahleta báseň je celkem krátká,
Evu a Adama svět čeká zkrátka.
Lidičky milí, co tohle čtete,
ať se vám splní všechno co chcete :-)

4. UDÁLOST

NAROZENÍ VNUČKY


20. 12. 2023 se narodila vnučka Gabriela. Se svou váhou 3950 gr. maminku trochu potrápila, ale všechno dobře dopadlo a my máme nádhernou, vlasatou holčičku. Je to neskutečné štěstí a láska, kterou cítím 💓

5. DOPORUČUJI

PÁNSKÝ PARFÉM


Chtěla jsem manželovi koupit nový parfém. Nějaký jiný, neobvyklý....A narazila na řadu od Tomáše Arsova. Naprosto mě okouzlil, uhranul a dostal ten, který má ve složení švestku, tabák a tonka fazoli.
A manžel z něj byl nadšený taky. Doporučuji si alespoň přičichnout. Mají ho i v DM. 

6. RECEPT

ČAJ Z JABLEK, KTERÉ UŽ NIKDO NECHCE


Kdysi dávno, v mém dětství, vařila babička v zimě zvláštní čaj. Byl plný vůní z jablek, hrušek, skořice a kdoví čeho dalšího. Na kamnech v kuchyni byl celou zimu. Vzpomněla jsem si na něj, když jsem doma měla pár scvrklých jablek a uvařila ho. A pak ho musela vařit celý prosinec, protože všem neskutečně chutnal.

Jablka + skořice + hřebíček + citron 

Dosladila medem a byla jsem zase dítě v babiččině kuchyni. 


7. PŘEČTENO

POLEDNICE


Kriminálka z českého prostředí. Dost dobrá.

BUĎ JAKO ŘEKA


Nádherný příběh o nezlomné síle.

VRAŽEDNÁ TEMNOTA


Napínavá detektivka z pera Lisy Regan - musím psát víc?

8. NÁKUP

APLIKACE



Už léta používám club kartu do Tesca, poměrně dlouho dobu mám aplikaci Lidlu, ale až v poslední době jsem pochopila, že pokud nemáte aplikace i dalších obchodních řetězců, platíte zbytečně víc za nákup.
Takže jsem si nainstalovala aplikaci Alberta, Kauflandu, Dr. Maxe....i když tam chodím poměrně málo, myslím, že každá ušetřená koruna se počítá :-)
Jak to máte s aplikacemi vy?

9. FOTKA

MOJE MALÉ LÁSKY 💝



10.CITÁT


Tímto citátem končím starý rok a zahajuji nový.

Přeji všem spoustu krásných chvil, mějte kolem sebe lidi, kteří za to stojí a užívejte každou minutu, hodinu, den.....











14 komentářů:

  1. Tak to vypadá na opravdu vydařený rok, gratuluji! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluji k nové vnučce, to musí být štěstí!
    Aplikace používám, je to prostě taková doba, tak proč ty slevy nevyužít!
    Přeji krásné dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Velká gratulace ♥♥. Noc prima tipy na knihy, ukládám si jako možný dárek.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak ať je ten letošní rok stejně šťastný jako ten loňský. Hlavně vnoučátka ať dělají radost.
    Aplikace mám, i když asi ne všechny, něco ještě postaru na kartičky ;-).

    OdpovědětVymazat
  5. K nádhernému předvánočnímu dárku moc gratuluji a přeji šťastný i tento rok. Díky za knižní tipy a aplikace používám, někde kartičky. Moc zdravím, pá 😊😀

    OdpovědětVymazat
  6. Krásná vnoučátka 😊 Film mi úplně unikl, vůbec o něm nevím. Polednici jsem četla, za mě takový průměr. Čaj z jablíček se chystám dělat, mám tu takový všelijaký, co jsou potřeba spotřebovat. A na Lisu Reganovou se jednou chystám. Hodně štěstí a zdraví v novém roce, Míšo.

    OdpovědětVymazat
  7. Blahopřeji k narození vnučky a že už je u maminky všechno v pořádku! Jinak koukám, vnoučat máš kolem sebe dost! zaujal mne ten nový film, podívám se po něm. Citát je perfektní, kdyby se jím řídili všichni!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdsyby byli všichni laskaví, to byl super svět :-)

      Vymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.