sobota 27. ledna 2024

POLSKO ANEB CO JSEM OCHUTNALA

 Nákupy v Polsku - nenáviděné i milované. My tam jezdíme pokaždé, když jsme v Liberci. A to je 2x do roka :-) 

Nicméně já si na produkty tam koupené nemůžu stěžovat. A tady je něco málo z nich.

Ceny jsou z minulého roku, je možné, že nyní to bude jinak. Taky většinou nakupuji v akcích Kup 3 zaplať 2 atd. a taky mám aplikaci Biedronky.

DELIKATE


Představte si naši Lučinu, ale o 50% levnější a taky chutnější. Luxus.
Cena: 22.-
WEDLIN


Salám, který chutná jako u nás lunč. Tohle není žádná velká hitparáda co se týká složení, ale na chuť fakt dobrý.
Cena: 30.-/ 270 gr.

ŠWIATOWID


Naprosto výborná.
Cena: 66.- KČ

TARCZYNSKI


Párky 97% masa. 

Cena: 25.-

JEZYKI


Pro tohle tam jezdí polovina Čechů:-) Sladké jak 💩z nutrie, ale taaaak dobré.
Cena: 10.-

PIATNICE


Tohle nikdy nechci zapomenout koupit. Něco jako naše žervé, ale takové hedvábné. A s lososem....velká dobrota. 
Cena: 21.-

MAGNETIC


Mám moc ráda chalvu nebo halvu. U nás prodávají jen velké kusy a tyhle miniaturní jsou přesné. 
Cena: 11.-/ 100 gr.

LORENZ


Miluji chipsy, takže jsem musela vyzkoušet i ty Polské. Výborné, křupavé.
Cena: 25.-, ale i v Polsku chipsy hodně podražily, takže teď vyjdou o hodně víc.

MLEKOVITA LA POLLE


Budu se opakovat, ale opět moc dobrý.
Cena: 22.-

E. WEDEL


Výborná, mléčná čokoláda s burákovým máslem. 
Cena: 13.-

MLECZNA DOLINA


A tahle smetana....ta nemá konkurenci. Hustá, sladká, plná chuti....
Cena: 40.-

Tohle je jen malá část nákupu. V Polsku jsme toho nakoupili mnohem víc, ale vyfotila jsem jen to, co kupujeme opakovaně.







8 komentářů:

  1. No jela bych taky vyzkoušet tolik opěvované polské věci, jen jsme od hranic dál takže co by jsme ušetřili tam na jídle dáme do ne zrovna levných pohonných hmot. Navíc vrcholem nakupování mého muže jsou výpravy do místních marketů. jet za hranice bych ho nedonutila ani za nic....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych taky nejezdila jen kvůli nákupům, jsem ze Slovácka, ale když jsme někde poblíž tak to stojí zato.

      Vymazat
  2. Jezdit z Prahy do Polska pro jídlo se nevyplatí. A když jsme na dovolené, tak manžel je ochoten se mnou prošmejdit x supermarketů za účelem nákupu čajů do sbírky, ale na to, abych tam vybírala jídlo už nemá dost trpělivosti.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, salám neznám ani ten ke kterému jej přirovnáváš, ale jinak na sýrech ujíždět já umím. ☺♥ Krásný den přeji.

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.