neděle 20. října 2019

LOOKFANTASTICK - Říjen 2019

Říjnový Lookfantastic beauty box přišel tak nějak neplánovaně.
Nevšimla jsem si totiž, že když zadáte objednávku na 1 měsíc, je nastavená opakovaná platba.
Což znamená, že vám budou box posílat každý měsíc, pokud si ho nezrušíte.

Nejdříve jsem byla překvapená a pak se rozhodla, že objednávku nechám až do konce roku.
Plánuji z obsahů boxů vytvořit Mikulášské balíčky pro dceru, neteř a skorosnachu :-) 


THEBALH, POLAAR


POLAAR - výživný krém na ruce, který vyvinuly ženy v Laponsku. Má ruce zvláčňovat a chránit.
Jako zdravotní sestra kvalitní krém na ruce ocením.
Cena: 9,90 Liber

THEBALM je značka, kterou jsem chtěla vyzkoušet už dávno. Oční stín má krásnou hnědo - měděnou barvu. Jako dělanou na podzim.
Cena: 8 Liber


WET BRUSH 


Tak miloučký kartáč na vlasy jsem ještě neviděla.
Moc se těším až ho jedna z holek objeví v balíčku :-)
Cena: 7,99 Liber

LOOK GOOD FEEL BETTER


Štětec na oční stíny....řeklo by se. Jenže tento štětec je vyroben firmou, která je jediná celosvětová charitativní organizace podporující ženy s viditelnými vedlejšími účinky léčby rakoviny. 
Děkuji.
Cena: 6,99 Liber

EOS


Kdo by neznal tuto značku? Má v sobě shimmer nebo - li šimerink :-)
Měl by malinko barvit a zářivě se lesknout.
Uvidíme.
Cena: 10 Liber

OH K!


Vidíte tu kulatou masku vlevo dole na obalu? Tak by měla vypadat maska uvnitř. Holografická folie napuštěná kyselinou hyaluronovou a citrusovými oleji.
Tak tuhle nikomu nedám!
Cena: 6,50 Liber


Jako vždy je součástí boxu časopis ELLE.

Tento box je moc povedený, možná povedenější než ten narozeninový.
Co myslíte?

Celková hodnota: 49,38 Liber

Těším se na listopadový.
#lfbeautybox


10 komentářů:

  1. 👍🛒😉
    TAk tento boxík vypadá skvěle, maska by mě osobně udělala velkou radost a The Balm mám velice ráda, zrovna používám jejich trio rozjasňovačů a jsou úžasné.....♥♥♥
    S balíčky pro rodinu a blízké je to skvělý nápad, mě čekají narozeniny a svátek....(budu obdarovávat), ale už jsem něco tento týden sehnala.....☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás jsou od září do října sedmery narozeniny a dvoje jmeniny....a pak Vánoce. Takže já schraňuji a schraňuji...

      Vymazat
  2. Já jsem spíš na to jídlo ... :-D (a to, co nejím já, většinou zvládne manžel nebo syn, kosmetiku bych neměla komu dávat). Nejvíc bych ocenila taky krém na ruce, ale ani zbylý obsah nevypadá špatně

    OdpovědětVymazat
  3. Docela mě poslední dobou tyhle boxy lákají a celkově mám chut zkusit něco objednat at už z těchto stránek, či z cultbeauty a i jiných. Koukala jsem na instagramu, jaké krásné kousky vyrábí třeba Essence a sem se to vůbec nedostane. Takže asi to trošku pokoumu v blízké době :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. právě že jsou v boxech produkty, ke kterým se běžně nedostaneš. Což je super.

      Vymazat
  4. Já mám tento box hodně ráda :)) A ten kartáč na vlasy je skvělý, měla jsem ho. Ikdyž je malý, tak si poradí s dlouhými vlasy. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  5. Tento obsah boxu se mi líbí určitě více než ten narozeninový :)

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.