pondělí 30. července 2018

MŮJ SUPER BOX: Kosmetická limitka

Tento box jsem měla už párkrát a vždycky byl super. Když jsem viděla lákačku Nadi, jejíž dítětem tento box je, rozhodla jsem se, že si ho objednám.  

Udělala jsem dobře?



První pohled.......



PERLUX


Mám ráda tyhle pytlíčky plné vůně, protože vyzkoušíte, která nejvíc vyhovuje a pak zakoupíte plné balení. Aviváže od Perluxu jsou vyhlášené a tyhle novinky obsahují parfémem. Těším se na testování.


SIDOLUX


 Jeden čas byl Sidolux všude. Až to bylo kontraproduktivní.  
Růžová kráska je univerzální čistič, který krásně voní. Dala jsem ho synovi, který do nájmu kde jsou 4 kluci, voňavé produkty opravdu potřebuje :-)


Druhým produktem od Sidoluxu je voňka do auta, skříně, botníku, šatny.....Má jemnou vůni vypraného prádla a mě už voní v autě.


ORIFLAME 


Čistící peelingový gel pro muže můj muž neocení, proto ho dostal syn. Nevím jestli se bude peelingovat, ale tvrdil, že snad ano. Krásně voní, fakt....mužsky a elegantně. 
Stojí 379.- / 125 ml
Vzoreček denního krému dostal taky syn.

B.U.



Cestovní balení se v létě hodí. Tak nějak mám tuto značku spojenou s mládím, proto putovali dceři.


A -DERMA


Velký palec nahoru. Tohle je značka, kterou jsem chtěla vyzkoušet....nicméně je pro atopickou pleť, což nemám. Hádejte kdo ji má? Ano, dcera :-)


TREACLEMOON, ASTRID, SEBAMED


Treaclemoon - tělové mléko s vůní lichi v cestovní verzi. Na první přičichnutí docela fujtajblínek. Po rozležení to šlo, ale plné balení nechci.


Astrid - mléko na opalování s ochranou 15. Fajn. Astrid mám ráda.


Sebamed - intimní mycí emulze s PH 3,8. Když to někdo chce používat......


Všechny tři produkty si odnesla dcera :-)

AQUA WOMAN


Kabelkové vydání vůně, která je krásná, ženská, smyslná a svěží. Opravdu mě pozitivně překvapila.


BLISTEX


Tato firma je top v produktech na rty. Pokud trpíte na suché rty, vyzkoušejte.


SILAN


Tyhle perličky mám doma z jiného boxu. Takže můžu říct, že fungují výborně. Prádlo je krásně voňavé i po usušení.


LINTEO


Přiznejte se, dámy, je tady vůbec některá, nemající v kabelce vlhčené ubrousky? 
Je to tak praktická věc - na ruce, na špinavé tlamičky dětí, na otření wc prkýnka, a když to na nás přijde v přírodě i na......:-)


STREP 


Mám velmi odvážnou dceru. Tuhle mučící věc si vzala s tím, že to vyzkouší. AUUUUUU....


DERMACOL


Nevím kam se mi poděla fotka tohoto tělového spreje, ale snad to nevadí. Pokud vím, má Dermacol dokonce 4 druhy. Já dostala ten s názvem Ibiza párty :-) 
Nastříkáte se a ocitnete se v rytmu španělských rytmů s drinkem v ruce :-)

AQUILA


Zdálo by se, že tato věc do kosmetického boxu nepatří, jenže hydratace je velmi důležitá :-)

VZOREK 


Ten je krásný, že? Má vonět po pomeranči, pačuli a citronu, takže se moc těším.


Tohle všechno jste mohli pořídit za 449 kaček.
Celková suma: cca 1280.- 

Vzorky Perluxu, denního krému a Tesori jsem nepočítala. 
Myslím, že box se hooodně povedl a je na jedničku s hvězdou.

Podívejte se na stránky www.mujsuperbox.cz a uvidíte jak to funguje.

5 komentářů:

  1. Myslím si, že tentokrát se box velmi povedl. :) Využitelné produkty do něj dali. :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  2. To byl opravdu hodně "nabouchaný" box.

    OdpovědětVymazat
  3. Páni, opravdu velké množství produktů. Box vypadá velice dobře :)

    http://everyday-lifecz.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.