čtvrtek 26. července 2018

BRANDNOOZBOX: Červen 2018

Já vím, je dost pozdě na červnový BB. Jenže konstelace hvězd ( či co) tomu chtěla, že se ke mně dostal se 14 denním zpožděním.

Pozdě, ale přece......


FRUTTIMO



Tato dobrota už byla v boxu několikrát. Je docela sladká a 100% ji pijte vychlazenou.

SEMTEX


Ach jo.....


ADRIANA



Těstoviny se u nás rozhodně neztratí. A tyhle barevné vidím v salátu s kuřecím masem a paprikami a rajčátky a vajíčkem a .......




MAGNEZIA


Ano, tuhle minerálku mám ráda. Magnezia je jedna z nejlepších na českém trhu.



MANNER


Profláknuté oplatky Manner......no, já tedy nevím, ale vidím je jako naprostý průměr. Prostě oplatky jako každé druhé...
Co vy na ně?


VITANA


Nevidím smysl v tom si kupovat polévku za 70 korun. Jasně ušetřím si práci, ale to je tak vše. Ještě jsem ji nechutnala, takže chuťově nevím, ale troufám si tvrdit, že lepší než moje nebude. 


MAZAGRANDE


Na tyhle nápoje já opravdu nejsem. Vůbec se mi nechce chutnat kávu s citronem. Pokud si správně vzpomínám, tak taková kombinace se doporučovala na kocovinu. Dovedu si představit proč 😷


JEN TAK PRO RADOST?


Nevím proč, ale  v boxu jsem našla navíc tyto tři dobroty. Asi proto, že jsem nejhodnější.....😉
SEMIX - proteinový nápoj mi vzala dcera....zase.
MENTOS - do kabelky na cesty fajn.
JSEM SLADKÁ - název nekecá. Je sladká jako cumel 😕

VZORKY


Vzorky Nescafé a čajů Majestic tea jsou fajn. 

V boxu nechyběl ani časopis, tentokrát Záhady života. za 38.-

CELKEM: 272.- ( bez časopisu)

Upřímně, tentokrát zklamání. Nic co by mě nadchlo, prostě průměr.

Co myslíte vy?








4 komentáře:

  1. Míšo, ono tentokrát v boxu měl každý nějaký produkt z minulých boxů nebo z tohoto boxu (já měla dvoje oplatky Manner) a protože na tebe vyšly drobnosti, mělas asi tři. Myslím to bylo i zmíněné v letáku. Což mi přijde koncept na hlavu - box má být o objevování a zkoušení novinek - a šup dostaneme produkt z minulých boxů (a to navíc bylo znovu v boxu i Fruttimo). Tenhle box se fakt nepovedl - hrozně odfláknutý. A to já se těšila na mannerky, které jsem ještě neměla, a nakonec z toho bylo zklamání - jsou na mne hrozně přeslazené.

    OdpovědětVymazat
  2. Souhlasím! :) tenhle box stál za prd, já už neobjednávám
    V3ronika life

    OdpovědětVymazat
  3. Značku Adriana mám moc ráda :-) kupujeme od ní hlavně mašličky. A také s tebou souhlasím, že tento box je zklamání, ale pro mě jsou nezajímavé skoro všechny. Vždy se mi v boxu líbí 1-3 produkty a ostatní bych nevyužila.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.