úterý 10. července 2018

SPOTŘEBOVÁNO: Červen 2018

Jak se připravujete na dovolenou? 
Kam jedete ?

Co plánujete?

Ano, je tu léto a s ním tyhle dotazy všude kam se podíváš.
Když odpovím, že nic neplánuji a možná nikam nepojedu, vídávám udivené pohledy.
A já si říkám: NO A CO?!

Ovšem téma tohoto článku je jasné. Jdeme na to.....

KOSMETIKA


DOVE


Tělové mléko - naprosto výborné. Je určeno pro velmi suchou pokožku, takže výborně hydratuje. A má úžasnou, skoro parfémovou, vůni. Rozhodně doporučuji.
Cena: 137.-/ 200 ml

Šampon - je určen pro velmi poškozené vlasy. Jelikož mám vlasy nepoškozené, nemůžu posoudit jeho funkci. Nicméně jako šampon byl dobrý. Krásně voněl a vlasy po něm byly hezky hedvábné. 
Cena: 117.-/ 250 ml

CALYPSO, CIEN


Calypso - v tomto balení jsou dvě houbičky ( nevím, proč jsem je nevyfotila, ale můžete mrknout sem), které používám na odličování. Jsou skvělé a mně skoro úplně nahradily klasické tamponky.
Cena: 25.-

Cien - dvoufázový odličovač z Lidlu, který je mojí stálicí. Má výborný systém, kdy přiložíte houbičku na ústí lahvičky, zmáčknete a je to :-) V očích neštípe a na pleti nedělá žádnou neplechu.
Cena: +/- 25.-

BALEA, HERBAL THERAPY


Jednorázové strojky na holení od Balei - jsou strašné! Pokud máte na nohou dva chlupy, tak si je klidně kupte, ale pokud jste běžně ochlupené, tak v žádném případě. Mají dva břity, které se vám po dvou tazích zanesou, vy je opláchnete a toto opakujete pořád dokola. Navíc se hned otupí. Ne, ne, prostě NE!
Cena: 37.-

Pěna do koupele - od HT s vůní levandule, regenerační. Byla dobrá. Vůně levandule velmi decentní, pěna vydržela dlouho a pokožku nevysušovala, ale zanechávala hezky vláčnou.
Cena: 49.- / 500 ml

ORIFLAME


Krém na nohy - už jsem někam psala, že nemám ráda pocit vlhkých chodidel po nanesení krému. Proto natírání nohou zanedbávám. Tento jsem konečně vypotřebovala, snad po roce. Zvláštně voní...trochu pánsky, dřevitě. A rychle se vstřebával, což beru jako velké plus.
Cena: v akci 25.-

VICHY


Termální voda - jeden z nejlepších vynálezů kosmetických firem. Není nic úžasnějšího než stříknout si chladivý rozprašek vody na obličej ve chvilce, kdy umíráte vedrem. Tohle je miniatura, kterou jsem měla v časopise. Jedná se o termální vodu, která pleti dodá, mimo osvěžení, i minerály. To je rozdíl mezi tímto produktem a např. vodou z DM, které je mnohem levnější, protože je právě jen vodou ( čímž ji neodsuzuji, jen vysvětluji rozdíl).
Cena: 109.-

TREND IT UP


Nejsem žádný extra kosmetický nadšenec. Nemusím mít doma deset paletek, třicet rtěnek ani patnáct řasenek, ale tuhle věcičku jsem si opravdu zamilovala. Možná právě proto, že nejsem až tak zdatná v líčení. 


Řasenka na obočí v odstínu 030 je pro mé obočí ideální. Nanášení je jednoduché a efekt dostačující. Obočí hezky obarví a zároveň zafixuje, což je právě to co chci. Doporučuji.
Cena: 99.-

VZOREČKY


Toni Gard - sprcháč, který jsem našla v jednom z okýnek adventního kalendáře Douglas. Luxusní věcička, kterou si jen tak nepořídíte. Plné balení 150 ml, stojí 279 kaček. Nádherně, parfémově, voní. Vůně je svěží a květinová. Pěnu dělá hustou a pleť zanechá vláčnou a voňavou. 
Trocha hýčkání nikdy neuškodí :-)

Weleda - mandlové tělové mléko pro citlivou pokožku. Weleda mléka umí, takže jsem dostala to co jsem očekávala - voňavou záležitost, vyživující a hydratující. Jestli bych si koupila plné balení? Ano.

Eucerin - noční krém proti pigmentovým skvrnám. Mám jednu pigmentovou skvrnku....věřte nebo ne, krém opravdu funguje. Ne že by úplně zmizela, ale zesvětlela.  Toto malinké baleníčko (7 ml) stačilo na celý měsíc. Takže ano, můžu doporučit.

FENJAL


Vzoreček tělového oleje Fenjal jsem tady už vychvalovala minule ( nebo předminule). Takže opět konstatuji - je výborný. Ač olej, nenechává mastný film, protože se okamžitě vstřebává. Pokožka je hedvábná, vláčná a nádherně provoněná. Ano, tohle chcete.

POTRAVINY


Mám tady pár dobrot, které mě v červnu zaujaly.

LIDL


Valley Spire - v Britském týdnu jsem koupila Cheddar. Měli dva typy a já sáhla po Vintage. Má obsah tuku v sušine 48%, takže nic pro dietářky :-) Zraje 15 měsíců. Je velmi lahodný, plné, máslové chuti. Doporučuji vyzkoušet.
Cena: 40.- / 250 g

Toppo - tuňákovou pomazánku jsem koupila na doporučení kolegyně. Bohužel jsem si vyhodila krabičku, kde byly napsány hodnoty :-( Rozhodně můžu říct, že byla moc dobrá. Chuť tuňáka byla opravdová, nic ji nepřebíjelo. 
Cena: 40.-/ 125 (?)g

ZDRAVÍ Z PŘÍRODY


Ještě nikdo mi nevysvětlil, proč některé chia semínka stojí 100 Kč za 250 g a některá 102.- za kilo? Víte to někdo?
Tyto jsem kupovala ve zdravé výživě a nezaznamenala jsem nic negativního. 
Cena: 102.- / 1000 g

YES CHIPS 


Když jsem v jednom z food boxů objevila tyto chipsy, nijak jsem nejásala. Nějaké zdravé cosi.....Ovšem, velmi jsem se spletla. Byly totiž moc dobré. Zvláštní konzistence, jemná chuť česneku...jo, jo, tohle bylo fajn. Ve složení je 80 % hrachové moučky, mák, česnek, řepkový lej...
Cena: 39.- / 80 g

PERLA 


I tuto tyčinku jste u mě mohli vidět. Je ze zdravé výživy a je fakt dobrá. Se zdravou výživou asi nic moc společného nemá ( nebo možná malinko ano), obsahuje 30 % mletých arašidů, cukr, glukozový sirup....
Cena: 12.- / 50 g


Konec, zvonec.

Napište mi co vás zaujalo nebo co jste vyzkoušeli vy. Inspirujte mě :-)


6 komentářů:

  1. Také jsem měla ten vzoreček nebo malé cestovní balení tělového mléka od Weledy a byla jsem s ním spokojená :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Weledu mám ráda všeobecně. Však tady mám dost článků věnované jen jí :-)

      Vymazat
  2. Tu věc na obočí si chci delší dobu pořídit, ale vždy na to zapomenu
    V3ronika life

    OdpovědětVymazat
  3. Zaujaly mne odličovací houbičky. Dove tělové mléko právě dopotřebovávám a taky spokojenost. Chedar jsem v britském týdnu prošvihla, což mne mrzí a Yes chipsy mám připravené k ochutnání (koupila jsem si je ze zvědavosti).

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.