sobota 22. září 2018

10 NEJ: Srpen 2018

Srpen byl ve znamení nekonečných parných dnů a neskutečného sucha. Nepatřím mezi milovníky vše spalujícího sluníčka, proto to pro mě bylo peklo. 

I přesto se našlo pár NEJ :-)

1. KNIHA 

Černá díra


Naprosto dokonalý thriller od Paní spisovatelky. Mrazivý do morku kostí. Více TADY.

2. FILM

The Crown




Nádherný seriál, který je o vládě královny Alžběty od roku 1947 - 1955. Jsem zvláštně fascinovaná královskou rodinou a ráda sleduji co se v ní děje. Královna Alžběta pro mě vždycky byla záhadou. A tento seriál nám dává nahlédnout tam, kam běžně nevidíme.
Není jednoduché být královnou...všem...i své rodině.
Mám i knihu, která vyšla.

3. VIDEO

Kafe & Cigárko


Pokud jste měli rádi blog Marie Doležalové Kafe a cigárko, budou vás videa na streamu bavit. jedná se o velice vtipně pojatá videa na témata z hereckého prostředí.

Odkaz vám dám sem a vy se prostě bavte: https://www.stream.cz/kafe-cigarko/10019226-casting

4. UDÁLOST

Dcera se stěhuje


Už je to tady, dcera začne studovat na Filosofické fakultě v Olomouci a rozhodla se, že si tam s přítelem pronajmou byt. 
A tak se tak koncem srpna odstěhovali. Žádné každotýdenní ježdění domů, ale regulerní bydlení s občasnou návštěvou doma.
Je to divné, když teď s manželem máme byt sami pro sebe.

5. RECEPT

Zmrzlinový dort

Obrázek sem nevložím, protože ho má autorka chráněný. Ani recept nebudu kopírovat, neboť vám dám odkaz na originál. Já ho ještě nezkoušela, ale celý srpen ho mám otevřený, abych na něj nezapomněla :-)
Zdá se mi velice jednoduchý, efektní a dobrý.

Jedná se o blog  SINCERELY HELENA a na recept se dostanete, když kliknete SEM.

6. Nákup/Výhra

Boty od Bati


Bude to velmi negativní zkušenost a doporučení - nekupujte šmejdy od Bati.
Minulé září jsem si koupila u Bati krásné botičky. Byly z letních výprodejů, krásné sandálky na vyšším podpatku. Schovala jsem je na letošní léto. Řada na ně přišla letos v srpnu, kdy jsme byli pozvaní na hody. 
Krásně vystrojená jsem si nazula botičky a šla cca 700 m k místu dění. To, že mi neskutečně odřely patu a prsty na nohou nekomentuji. Cestu zpět jsem musela absolvovat bosá, tak moc jsem měla nohy dorasované.
Ovšem co mě nasr....nejvíce? Tohle: 


Chápete to? Po 700 metrech?
Nikdy více Baťa.


7. KOSMETIKA

Gel na holení Balea




Tak levný a tak skvělý. Používám ho opravdu dlouho a ještě se v mých oblíbencích neobjevil. Je mnoho gelů od jiných značek, které jsou taky fajn, ale v porovnání cena & výkon vyhrává Balea na celé čáře.
V létě kupuji jejich limitované verze, přes rok klasiku s aloe vera.

8. COKOLIV

Piknik v parku


Krásný den plný jídla.....ideál :-)


Různí kuchaři, chutě, vůně a ochutnávání....


Tyhle španělské taštičky plněné masem a zeleninou, grilované na přímém ohni, byly výborné.


Probíhala i soutěž v pojídání nejpálivějších papriček světa.


Já se jí neúčastnila :-)


Čokoládový mousse s avokádem.

Miluji takové akce a doufám, že tato se stane v našem městě tradicí.


10. CITÁT

Celý svět je plný zázraků, na které jsme si tak zvykli, že je nazýváme všedními věcmi.
                                   H. CH. Andersen


Napište mi co jste v srpnu prožili vy? Kde jste byli na dovolené nebo jaké místo byste mi doporučili navštívit?


9 komentářů:

  1. pekny clanek... kniha Cerna dira me moc nelaka, ale film The Crown rozhodne :-)

    OdpovědětVymazat
  2. ten seriál si jdu stáhnout díky za tip

    OdpovědětVymazat
  3. Černá díra vypadá zajímavě, budu snažit pamatovat si pro příští návštěvu knihovny..
    Pod varování k botům od Bati se připojuji - jejich boty jsou neuvěřitelně tvrdé a fakt rasují nohy. Koupila jsem tam mokasíny a pak z nouze střevíčky na neteřinu svatbu. S obojím jsem byla fakt nespokojená.
    Na dovolené jsem teď - v září. Překládali jsme ji z června kvůli manželovu úrazu. A vyšla nám super. Jsme v NP Durmitor v Černé Hoře. Mrkni ke mně na blog, už jsem tam dala dvě trasy, co jsme šli..
    A typ a

    OdpovědětVymazat
  4. Ty boty od Bati drsný tedy...a pěny od balea mám také velmi ráda!

    OdpovědětVymazat
  5. Kafe & Cigárko mám taky moooc ráda :-)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.